این بازیکن در این مدت حدودا ۴ ماهه در لیگ، آسیا و جام حذفی مجموعا ۴۶ دقیقه برای استقلال بازی کرده است.
کد خبر: ۹۷۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ 06 July 2021

غیبت حدودا 4 ماهه بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی استقلال در بازی های لیگ از جمله حواشی این روزهای تیم استقلال است و مشخص نیست که این بازیکن با وجود کارنامه موفق در معدود حضورهای خود در زمین اما مدتی است در ترکیب استقلال حضور ندارد !
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این غیبت به گونه ای بوده است که خبر ورزشی هم به آن پرداخته است و طی گزارشی کوتاه نوشته است : بابک مرادی بازیکن اهل یاسوج و ۲۷ ساله تیم استقلال که ابتدای لیگ بیستم از ماشین سازی به استقلال پیوست پس از مشکلات ابتدایی فصل سرانجام توانست از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان که سومین حضورش در ترکیب استقلال محسوب می شد، با دادن یک پاس گل به وریا غفوری توانایی‌هایش را نشان بدهد. اما بابک مرادی پس از آن در سه بازی ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب اصلی بود ولی پس از آن بار دیگر به بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد.
او آخرین بار در دیدار مقابل ماشین سازی در تاریخ ۲۷ اسفند سال ۹۹ به مدت ۵۰ دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و دیگر فرصت حضور در رقابتهای داخلی را پیدا نکرد. البته مرادی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی ۷ دقیقه و در دیدار با الشرطه ۳۵ دقیقه (جمعا ۴۲ دقیقه) برای استقلال بازی کرد اما این بازیکن در بازگشت از آسیا در جام حذفی ۴ دقیقه مقابل ذوب آهن به میدان رفت ولی در لیگ برتر برای استقلال به میدان نرفته است.
این بازیکن در این مدت حدودا ۴ ماهه در لیگ، آسیا و جام حذفی مجموعا ۴۶ دقیقه برای استقلال بازی کرده است.
برچسب ها: بابک مرادی ، استقلال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار