چهاردهمین نمایشگاه مجازی سفال بانوان هنرمند سمنان با ارائه آثار مرضیه مصطفی‌لو  در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با عنوان «یادآوری» افتتاح شد.
کد خبر: ۹۷۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 05 July 2021

نمایشگاه سفال بانوان سمنان به چهاردهمین «یادآوری» رسید

 

 

به گزارش تابناک سمنان در چهاردهمین نمایشگاه مجازی سفال و سرامیک بانوان سمنان که به مدت پنج روز در فضای مجازی قابل بازدید است ۳۵ اثر از مرضیه مصطفی‌لو هنرمند سفالگر در معرض دید قرار گرفته است.

نمایشگاه‌های دوره ای آثار بانوان هنرمند سفالگر سمنان در قالب ۳۰ نمایشگاه از ۳۰ بانوی هنرمند سفالگر سمنان در فضای مجازی در حال برگزاری است.

در نمایشگاهها آثار سفالی بانوان هنرمند از طریق سایت semnan.farhng.gov.ir  در معرض دید عموم به خصوص علاقه مندان به هنر سفال و سرامیک قرار گرفته است.

این نمایشگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا فقط از طریق فضای مجازی و سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای دیدن افراد علاقه مند به هنر سفالگری هنری قابل دسترسی است.

این نمایشگاه در نگارخانه نقش انجمن سفالگران سمنان واقع در طبقه زیرین مجتمع فرهنگی هنری کومش برپا شده است.

تاکنون در ۱۳ نمایشگاه سفال بانوان هنرمند سمنان که با عنوان "یادآوری" برگزار شده است، بیش از ۵۳۰ اثر سفال و سرامیک هنری بانوان از طریق فضای مجازی در معرض دید علاقه مندان به این هنر قرار گرفته است.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در بازدید و افتتاح این نمایشگاه و در گفت و گو با این بانوی هنرمند در جریان فعالیت های هنری و سبک کاری وی قرارگرفت و از تلاش های هنری بانوان و استاد خسرو به آیین رییس انجمن سفال سمنان تمجید کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار