مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در گفتگو با تابناک عنوان کرد:
مراسم اهدای ماشین‌آلات مدیریت شهری شهرداری تهران به مناطق آسیب‌دیده از سیل و زلزله با حضور شهردار تهران و استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 29 June 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با اشاره به این مطلب گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر صدور مجوز و اختصاص بودجه برای خرید ماشین آلات و ملزومات کمک رسانی به شهر زلزله زده سی سخت  این سازمان تمهیدات لازم را به منظور خرید اقلام مذکور به عمل آورده است.

علیپور با اشاره به مراسم اهدای تجهیزات و ماشین آلات که روز دوشنبه ۷تیرماه در محل سالن ایران زمین شهرداری تهران برگزار شد، گفت: جدا از ماموریت سازمان در نظافت و رفت و روب معابر، جمع آوری و انتقال پسماندها، دفع و مراقبت های پس از آن و... یکی از ماموریت‌های سازمان مدیریت پسماند کمک ‌رسانی به عنوان استان معین به هموطنان سراسر کشور درحوادث غیرمترقبه است.

اهدای ماشین آلات از طرف شهرداری تهران به شهرداری شهر سی سخت+تصاویر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر کمک شهرداری تهران به زلزله‌زدگان در جلسه اسفند ماه این شورا افزود: وقوع زلزله در شهر سی سخت منجر به خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، آموزشی، بخش‌های کشاورزی، دامداری، باغات و راه‌های ارتباطی این مناطق شد که ضروری بود شهرداری تهران به عنوان استان معین در یاری رسانی به مناطق آسیب دیده ورود کند.

علیپور درباره این تجهیزات نیز گفت: تعداد 2 دستگاه خاور هیوندا،2 دستگاه کامیون،  13 دستگاه موتور برق و 3500 هزار لیتر مواد ضدعفونی از جمله این تجهیزات است که قرار است به شهر سی سخت  ارسال شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،در این مراسم استاندار کهگیلویه و بویر احمد،مدیرکل حراست استانداری کهگیلویه و بویر احمد،شهردار سی سخت ،منتخب ششمین شورای اسلامی شهر سی سخت و چند تن از کارکنان واحد نقلیه و ترابری شهرداری سی سخت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

اهدای ماشین آلات از طرف شهرداری تهران به شهرداری شهر سی سخت+تصاویر

اهدای ماشین آلات از طرف شهرداری تهران به شهرداری شهر سی سخت+تصاویر

اهدای ماشین آلات از طرف شهرداری تهران به شهرداری شهر سی سخت+تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار