مراسم رونمایی از سردیس مرحوم محمود حریری بنیانگذار باشگاه شاهین (سپاهان) و مرحوم محمود یاوری سرمربی سال های متمادی باشگاه فولادمبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ 30 May 2021

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در این مراسم گفت: فولاد مبارکه نماد عینی انجام مسئولیت‌های اجتماعی است و در کنار تلاش های سخت و سنگین برای مبارزه با تحریم و استقلال اقتصادی، به ایفای مسئولیت های اجتماعی نیز می‌پردازد.

محمدرضا ساکت اظهارکرد: امروز استانداردهای فولادمبارکه سپاهان با تلاش مردان بزرگ این شرکت و مدیران سال های گذشته در خدمت ورزش ملی و بین المللی کشور درآمده است، افتخار می کنیم که سردیس مرد بزرگ بین‌المللی انقلاب اسلامی، بزرگ مرد مبارزه با تروریسم و قهرمان انقلاب بین المللی اسلامی "شهید سردار حاج قاسم سلیمانی" همچون نگینی بر سینه نقش جهان می درخشد و برای همیشه به امانت در این مکان نهاده شده است که پیام برادری، تلاش، غیرت و همت را به ورزشکاران شایسته ما می دهد.

ساکت به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه نماد عینی انجام مسئولیت‌های اجتماعی، پشتیبان بزرگ سلامت در کشور، تامین کننده اکسیژن بیمارستان ها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، حامی ورزش همگانی، آموزش و پرورش، کمک به گسترش بهداشت و یاری رسان در آزادی زندانیان غیرعمدی است.

وی افزود: مجموعه فولادمبارکه سپاهان در دوران تحریم توانست راست قامت باشد و همواره در خط مبارزه با وابستگی تلاش می‌کند.

همچنین محمد برزمهری دروازه‌بان سابق تیم سپاهان در این مراسم گفت: افتخارم همیشه این بود که بگویم شاگرد محمد حریری هستم و وقتی ۱۵ ساله بودم توسط محمود حریری به باشگاه سپاهان آمدم و امیدوارم یاد این استاد گرامی جاودان باشد.

برزمهری با بغض ادامه داد: نبود یاوری و حریری غم بزرگی برای من گذاشت زیرا این دو اسطوره‌های بزرگ مکتب شاهین و سپاهان بودند و من همیشه زندگی فوتبالی خود را مدیون این دو نفر هستم.

جمع آوری مدال ها، یادگاری های شخصی بازیکنان و وسائل کلکسیونی و تاریخ ساز بازیکنان مانند بازوبند، مدال ها، دستکش دروازه بان در دیداری تاریخی، کفش آقای گلی، پیراهن های خاص و ... از اقدامات صورت گرفته برای موزه افتخارات سپاهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :