رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان:
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در گام دوم خود نیازمند تحولات جدیدی است، گفت: به دلیل هدف واحد، تجمیع تمام نیروها در دستور کار جدی است.
کد خبر: ۹۶۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 26 May 2021

انقلاب اسلامی در گام دوم خود نیازمند تحولات جدیدی است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام مرتضی مطیعی در نشست صبح چهارشنبه شورای ائتلاف و شورای وحدت استان سمنان برای تقویت انسجام و همدلی بین دو شورا و نیروهای انقلاب به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، با بیان اینکه شوراهای وحدت و ائتلاف در استان به صداهای تفرقه‌افکن و وحدت‌شکن توجهی ندارند، تاکید کرد: لزوم حفظ وحدت بارها در دین مبین اسلام مورد تأکید قرار گرفته و ائتلاف همه نیروهای انقلاب امروز یک مسأله بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: هر جا تفرقه باشد، بهترین نیروها و گروه‌ها و بالاترین درجه مهارت و قدرت نیز نمی‌تواند موفق شوند و تلاش‌ها مساوی با شکست خواهد بود؛ از این‌رو، تلاش همه بر حفظ وحدت و یکپارچگی است لیکن با حمایت علما و روحانیان در استان سمنان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت این استان، همه نیروها دور هم جمع شده‌اند و قبل از این نیز انتخابات آبرومندی نیز در حوزه مجلس شورای اسلامی در استان شکل گرفت و نمایندگان انقلابی راهی خانه ملت شدند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هدف در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت استان، یکسان بوده و تجمیع تمام نیروها در دستور کار جدی است لذا این اجماع به‌خوبی شکل گرفته و همه در یک صف واحد فعالیت خواهند کرد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی در گام دوم خود، نیازمند تحولات جدیدی است و وحدت در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌تواند برخی از ارزش‌های از دست رفته جامعه ایرانی و اسلامی را بازیابی کند.

مطیعی گفت: امروز باید با سعه‌صدر با مسائل مختلف برخورد شود و به اختلافات جزئی ناشی از نگرش‌های متفاوت دامن زده نشود؛ وحدت باید بروز خارجی داشته باشد و خوشبختانه امروز نیز همین‌طور است لیکن به صداهای تفرقه‌افکن و وحدت‌شکن توجهی نشود و به ثمره و هدف نهایی باید عنایت داشت.

وی تاکید کرد: وحدت و ائتلاف بین نیروها هر روز بیشتر می‌شود و هیچ اختلافی بین نیروهای شوراهای وحدت و ائتلاف در استان سمنان وجود ندارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار