مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۵ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا قطعی به بیماری کرونا جان باختند.
کد خبر: ۹۶۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 22 May 2021

مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۴۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۷۱ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته شامل ۵ نفر در استان کرمانشاه و مجموع جان باختگان ۱۸۱۹ نفر است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۹۶ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده اند.

وی گفت: هم اکنون ۴۹۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

گفتنی است که بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رنگبندی کرونایی شهرستان‌های استان تغییری نکرده و همانند قبل است.

لازم به ذکر است که جمعیت بالای ۷۰ سال در استان ۸۹۳۸۶ نفر است که کار واکسیناسیون برای آن‌ها در حال انجام است و از این تعداد ۳۱۲۸۵ نفر جمعیت بالای ۸۰ سال که ۵۴ درصد آن مردان هستند، ۲۲۳۴۷ نفر جمعیت ۷۵ تا ۷۹ ساله که ۵۴ درصد شامل زنان می‌شود و ۳۵۷۵۴ نفر جمعیت ۷۰ تا ۷۴ ساله می‌باشد که ۵۷ درصد آن بانوان است. از کل جمعیت بالای ۷۰ سال حدود ۵۸ درصد شهری، ۳۳ درصد جمعیت روستایی و مابقی شامل جمعیت‌های ساکن در حاشیه‌ها و عشایر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار