تابناک: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: متاسفانه هفته گذشته در پی وقوع سانحه تصادف محمد علی قاسمی، پرستار داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان فریدن جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 17 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، داریوش کریمی اظهار کرد: حوادث جاده‌ای هر روز به نوعی زندگی شهروندان را تهدید می‌کند. بروز اینگونه حوادث خاطرات تلخی را رقم می‌زند و این تلخی وقتی دو چندان می‌شود که نجاتگر داوطلبی که با حضور در صحنه‌های حوادث قرار است مرهمی بر زخم جانکاه آسیب دیدگان باشد خود قربانی این حوادث شود.

وی از درگذشت محمد علی قاسمی، پرستار داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان فریدن در پی وقوع سانحه تصادف خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر استان اصفهان فقدان این عزیز از دست رفته را به خانواده آن مرحوم، نجاتگران و پرسنل جمعیت تسلیت عرض کرده و برای روح بزرگ ایشان علو درجات را از درگاه حضرت حق خواستار است.

به گزارش ایسنا، مرحوم قاسمی متولد سال 1338 بود که از سال 1375 با عضویت در جمعیت هلال احمر فریدن خدمات شایسته‌ای از قبیل مربی امداد و کمک‌های اولیه ، نجاتگر و پرستار حاضر در پایگاه‌های بین شهری نوغان، دامنه و ازونبلاغ، واکسیناتور امور واکسیناسیون و حضور داوطلبانه در کاروان‌های سلامت و فعالیت‌های داوطلبی داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار