قیمت گوشی شیائومی در مقایسه با برندهای دیگر با همین قابلیت‌ها، به صرفه‌تر است. شیائومی امسال را با دست پُر شروع کرده و می‌خواهیم به بهترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۱ نگاهی بیاندازیم.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 13 April 2021

بهترین گوشی‌های شیائومی در سال 2021

خرید گوشی شیائومی در سال‌های اخیر رشد فراوانی داشته است. نوسانات قیمت ارز باعث شد که خیلی از خریداران، نگاهی به برند‌های کمتر شناخته شده بازار داشته باشند. گوشی شیائومی از جمله مدل‌هایی بود که خیلی زود توانست نظر کاربران را به خود جلب کند. قیمت گوشی شیائومی در مقایسه با برندهای دیگر با همین قابلیت‌ها، به صرفه‌تر است. شیائومی امسال را با دست پُر شروع کرده و می‌خواهیم به بهترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۱ نگاهی بیاندازیم.

گوشی Redmi K40 Pro+: خرید گوشی شیائومی Redmi K40 Pro+ به کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند از گوشی برای نصب برنامه‌ها و بازی‌های سنگین و گرافیکی استفاده کنند. ۱۲ گیگ رم در کنار پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۸۸، می‌تواند خواسته شما را بدون کمترین نقص و ایرادی برآورده کند. با آن‌که فضایی برای گذاشتن حافظه جانبی در نظر گرفته نشده، اما ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به عقیده بسیاری از کاربران کاملاً مناسب است. از طرفی دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی شیائومی Redmi K40 Pro+ می‌تواند برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی عالی باشد.

گوشی Redmi Note 9: قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 9 در مقایسه با همتایان خود کاملاً مناسب است. رم ۴ گیگ، پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل، حسگر اثر انگشت و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری لیتیوم پلیمر با قابلیت شارژ سریع ۱۸ وات، تنها با کمتر از ۵ میلیون تومان در دسترس شماست. به همین دلیل می‌توانید گوشی شیائومی Redmi Note 9 را جزو بهترین میان رده‌های بازار اندروید به حساب آورید.

گوشی Mi Mix Fold: دوستداران گوشی‌های تاشو می‌توانند خرید گوشی شیائومی Mi Mix Fold را در نظر داشته باشند. رم ۱۲ یا ۱۶ گیگ در کنار پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون ۸۸۸ بدون هیچ مشکلی می‌تواند تمامی بازی‌های گرافیکی و فیلم‌های با کیفیت 4K را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. از طرفی دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسل دست شما را برای گرفتن عکس‌های با کیفیت و جذاب باز می‌گذارد. برای ذخیره اطلاعات می‌توانید از بین مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگ انتخاب کنید.

گوشی Mi 10s: خرید گوشی شیائومی Mi 10s تجربه کار با بهترین گوشی‌های اندروید را به شما می‌دهد. البته با در نظر گرفتن قیمت گوشی شیائومی Mi 10s شاید به مدل‌ها و شرکت‌های دیگری نیز فکر کنید. اما رم ۸ یا ۱۲ گیگ، دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسل، پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون 870، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ و حسگر اثر انگشت چیزی نیست که بتوانید به راحتی قید آن را بزنید. تنها شاید باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپری این گوشی کمی شما را دچار تردید کند.

گوشی Redmi 9T: گوشی شیائومی Redmi 9T جزو ارزان‌ترین مدل‌های میان رده شیائومی به حساب می‌آید. دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل، رم ۴ یا ۶ گیگ، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری لیتیوم پلیمر با قابلیت شارژ سریع، حسگر اثر انگشت، پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۲ و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگ، امکانات و قابلیت‌های این گوشی را شامل می‌شود. در صورتی که می‌خواهید یک گوشی میان رده با ویژگی‌های خوب تهیه کنید، در خرید گوشی شیائومی Redmi 9T تردیدی نداشته باشید.

گوشی Black Shark 4 Pro: گوشی شیائومی Black Shark 4 Pro را می‌توان در میان بهترین گوشی‌های بازار اندروید قرار داد. ظاهر و استایل خاص این گوشی طرفداران زیادی دارد. اما از نظر کارایی و عملکرد نیز دست کمی از بهترین پرچمداران اندروید ندارد. رم 8، ۱۲ یا ۱۶ گیگ، پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۸۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲، نشان از یک گوشی خوب و با کیفیت دارد. از طرفی برای گرفتن عکس نیز دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل در اختیار شماست و نباید در خرید گوشی شیائومی Black Shark 4 Pro تردیدی داشته باشید. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری لیتیوم پلیمر اگرچه در مقایسه با رقبای دیگر کمی ضعف از خود نشان می‌دهند، اما شارژ سریع ۱۲۰ وات آن تنها در ۱۵ دقیقه به طور کامل پُر می‌شود و قطعاً شما را راضی خواهد کرد.

گوشی Redmi Note 10 Pro Max: قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max باعث شده که خیلی از افراد به دنبال خرید مدل‌های دیگر باشند. اما رم ۶ یا ۸ گیگ، پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۷۳۲ و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ، کمتر نشانی از ضعف و نقص را در خود دارد. از طرفی دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسل بهترین عملکرد را در بین رقبای اندرویدی و غیر اندرویدی دارد. گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max از باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر لیتیوم پلیمر با قابلیت شارژ ۳۳ وات استفاده می‌کند که برای 1.5 روز کامل شارژدهی دارد.

گوشی پوکو F3: خرید گوشی شیائومی پوکو F3 لذت کار با یک گوشی میان رده بی‌نقص را به شما خواهد داد. برای کسانی که به دنبال گوشی ارزان قیمت با قابلیت‌های مناسب هستند، قیمت گوشی شیائومی پوکو F3 کاملاً به صرفه است. دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسل با لنزهای بزرگ، رم ۶ یا ۸ گیگ ،پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۷۰ از دیگر قابلیت‌های این گوشی است. گوشی شیائومی پوکو F3 از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند که قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات را نیز دارد.

گوشی پوکو X3 Pro: گوشی شیائومی پوکو X3 Pro اگرچه جزو گران‌ترین گوشی‌های بازار نیست اما قطعاً در بین بهترین‌های اندروید قرار دارد. دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل برای گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت و ثبت لحظات خاطره انگیز کاملاً مناسب است. باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر لیتیوم پلیمر با قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات، می‌تواند در کمتر از یک ساعت به طور کامل پُر شود. حسگر اثر انگشت، رم ۶ یا ۸ گیگ، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ و پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۶۰ از دیگر قابلیت‌های این مدل است که خرید گوشی شیائومی پوکوX3 Pro را توجیه می‌کند.

گوشی Mi 11 Ultra: جدیدترین گوشی شیائومی Mi 11 Ultra نام دارد که طراحی منحصر به فرد و جذاب آن می‌تواند چشم هر کاربری را به خود خیره کند. دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسل این گوشی می‌تواند با کیفیت 4k فیلم برداری کند. رم ۸ یا ۱۲ گیگ و پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۸۸ کمترین مشکلی را برای اجرای بازی فیلم و برنامه‌های سنگین نخواهد داشت. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر لیتیوم پلیمر با قابلیت شارژ سریع ۶۷ وات نیز می‌تواند در کمتر از ۴۰ دقیقه به طور کامل پُر شده و برای مدت زیادی استفاده شود.

خرید بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ شیائومی

برای خرید گوشی شیائومی می‌توانید به فروشگاه‌ها و سایت‌های زیادی سر بزنید. با مراجعه به فروشگاه تکنولایف می‌توانید خرید خوبی را تجربه کنید. انواع گوشی شیائومی توسط تکنولایف عرضه می‌شود و می‌توانید آخرین قیمت گوشی شیائومی بازار را از تکنولایف بخواهید. تمامی مدل‌های موجود در سایت، گارانتی و کد رجیستری دارند و نیازی به پرداخت هزینه‌های جانبی نخواهید داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار