استقبال مردمی  از طرح های نوسازی مدارس؛
تابناک سمنان: سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان  از اجرای پویش مدرسه سازی«من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان خبر داد و گفت: ۴۵ میلیارد تومان در قالب این پوش گردآوری شده است.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 06 March 2021

پویش ملی من مادرم،بچه های ایران فرزند من - اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز  مدارس استان قزوین

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان  درباره آخرین وضعیت استقبال مردمی و خیران مدرسه ساز از طرح‌های اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان به خصوص در مناطق محروم روستایی با هدف ارتقای عدالت تحصیلی در زمینه زیرساخت‌های تحصیلی، بیان کرد: اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان یکی از شاخص‌ترین طرح‌ها و پویش‌ها در این زمینه است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان تا ابتدای اسفند ماه سال جاری ۴۵ میلیارد تومان پول جمع‌آوری شده است، گفت: این نشان از نیک اندیشی و مشارکت خوب مردم در این پویش دارد.

سعید هژبری با بیان اینکه اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان سمنان با استقبال خوب مردم روبرو شده است، تاکید کرد: این طرح در کنار پویش «آجر به آجر» دو زمینه‌ای هستند که در آن مشارکت‌های مردمی برای بازسازی و نوسازی مدارس استان با هر میزان کمک نقدی و غیرنقدی امکان پذیر است لذا از آن استقبال خوبی نیز صورت گرفته است.

هژبری با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در پویش مذکور حضور دارند، تاکید کرد: مبالغ گردآوری شده از سوی مردم در قالب این طرح صرف نوسازی، بهسازی و تجهیز و همچنین ساخت مدارس به خصوص در مناطق محروم روستایی استان خواهد شد.

وی همچنین در پایان با بیان اینکه در کنار پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»، «آجر به آجر» و «محرم» در طول سال جاری نشست‌های متعددی در زمینه خیران مدرسه ساز نیز در استان برگزار شده است، بیان کرد: ماحصل این اقدامات خوشبختانه نوسازی و اجرای طرح‌های متعدد آموزشی در استان بوده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار