هژبری خبرداد؛
تابناک سمنان: سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: ۹۹ کلاس درس در قالب ۱۵ طرح عملیاتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در استان مهیای بهره‌برداری است.
کد خبر: ۹۹۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 06 September 2021

103 كلاس درس جديد در كرج ساخته مي شود - ایرنا



مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بیان کرد: ۹۹ کلاس در فضایی به مساحت ۱۵ هزار و ۳۷۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد تومان برای سال تحصیلی جدید در استان آماده بهره برداری است که ۳ باب از این طرح‌ها در پایان آبان امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: سال ۹۲ طرح استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس آغاز شد که در آن زمان ۵۸۴ پروژه آموزشی با ۳ هزار و ۲۴۱ کلاس درس در استان نیازمند ایمنی سازی بود و تاکنون ۵۱۰ پروژه با ۲ هزار و ۸۹۱ کلاس درس از لحاظ استانداردسازی سامانه گرمایشی ایمن شد و تاکنون ۹۷ درصد مدارس استان سمنان از سامانه گرمایشی استاندارد بهره‌مند هستند.

 

سعید هژبری اظهار داشت: ۵۷ پروژه اکنون با ۲۷۴ کلاس در استان در بحث استانداردسازی سامانه گرمایشی در دست اقدام است که در حدود ۳ میلیارد و ۱۰۳ میلیون تومان اعتبار لازم دارد.

هژبری تصریح کرد: کمترین کلاس درس نیازمند ایمن سازی از لحاظ استانداردسازی سامانه گرمایشی در کشور متعلق به استان سمنان است که در اولویت برای پوشش ۱۰۰ درصد قرار دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۹ پروژه با ۹۰ کلاس درس در سال ۹۹ در بحث استانداردسازی سامانه گرمایشی در استان انجام و تحویل شد گفت: انجام پروژه‌های عمرانی در بحبوحه شیوع کرونا با چالش‌های فراوانی روبرو بود، اما با این وجود برای آماده سازی پروژه‌های عمرانی تلاش شد.

وی همچنین افزوذگفت: تورم و افزایش قیمت‌ها به عنوان اصلی‌ترین شاخص در بحث اجرای پروژه‌های عمرانی از دیگر چالش‌ها در این مسیر بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار