تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
انتشار کلیپی تحت عنوان " ورود مشاور شهردار کرمانشاه با بادیگارد" به نشست خبری شهرداری در حالی به یکی از سوژه های داغ خبری تبدیل شده که تنها یک شوخی دوستانه بوده و واقعیت ندارد.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 28 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه انتشار کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان "ورود مشاور شهردار کرمانشاه با بادیگارد" برای شرکت در نشست خبری، به یکی از سوژه های داغ رسانه ها و بحث و تبادل نظر کاربران فضای مجازی تبدیل ‌شده، این کلیپ در حالی دست به دست می شود که اختلافات میان شورای شهر و شهرداری کرمانشاه با حواشی اش همچنان ادامه دار است، برای اطلاع از صحت و سقم ماجرا با شهرام نیریزی فعال رسانه ای که کلیپ منتشر شده منتسب به وی می باشد گفتگو کردیم او ضمن تکذیب عناوین زرد منتشر شده در فضای مجازی پیرامون کلیپ مذکور، آن را یک شوخی عنوان کرد که مغرضانه برجسته شده و دست به دست می شود.

وی در ادامه افزود: بنابر دعوت شهردار کرمانشاه در نشست خبری شهرداری واقع در هتل پارسیان حاضر شدیم، همزمان با برگزاری این نشست در یکی از تالارهای هتل، گروه فیلمبرداریِ سازنده تیزرهای تبلیغاتی با عوامل خود مشغول به کار بودند، بنابر یک شوخی دوستانه از ما درخواست کردند با یک ژست خاص در فیلم حاضر شویم.

این فعال رسانه با تاکید بر اینکه کلیپ منتشر شده و گروه تبلیغاتی حاضر در هتل، هیچگونه ارتباطی با شهرداری کرمانشاه نداشتند خاطر نشان کرد: فیلم مذکور که به صورت ناشناس ارسال گردید را در صفحه شخصی اینستاگرام خود قرار دادم که متاسفانه فردی با شیطنت و غرض ورزانه عنوان "مشاور شهردار" را برجسته و فیلم را در فضای مجازی منتشر کرد.

وی اضافه کرد: از سایت ها و صفحه ها منتشر کننده اولیه فیلم همچنین تعدادی از فعالان رسانه ای که در این ماجرا نقش داشته اند، شکایت خواهم کرد و تاکید می کنم کلیپ مذکور چیزی جز یک شوخی نبود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار