دانشگاه صنعتی و اداره کل نوسازی مدارس اصفهان در زمینه‌های تخصصی از جمله مقاوم سازی، مدیریت سبز و تجهیز آزمایشگاه‌ها همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ 15 December 2020

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه با بیان اینکه این دانشگاه یکی از قطب‌های علمی و تخصصی کشور به خصوص در شاخه‌های مختلف مهندسی است گفت: حضور دانشگاه در طرح‌های اجرایی ساخت و ساز می‌تواند کیفیت ساخت و ساز و کارایی و اثربخشی آن را افزایش دهد.
سید مهدی میربد با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های علمی داخلی کشور رمز موفقیت از بین بردن مشکلات است گفت: باید از علمی که در دانشگاه‌ها تولید می‌شود استفاده کنیم تا نتیجه آن در صنعت بهره‌برداری شود.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به تجربه سازمان نوسازی مدارس در طراحی و اجرای مقاوم سازی ساختمان گفت: موضوعاتی مانند ساختمان و مدیریت سبز در آن و صنعتی سازی برای افزایش سرعت، دقت، کیفیت و اقتصاد مهندسی زمینه کار‌های علمی است که در این سازمان فراهم است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به اینکه سامانه مکان‌یابی فضا در حال راه‌اندازی است که حدود هزار و ۸۰۰ لایه ارتباطی را با یکدیگر مرتبط می‌کند و نیازسنجی ساخت فضای فیزیکی را انجام می‌دهد گفت: امضای چنین تفاهم نامه‌هایی هم‌افزایی بین دانشگاه و دستگاه اجرایی را در پی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار