مدیرکل زندان های کرمانشاه با اشاره به نقش موثر مراقبت های بعد از خروج بر پیشگیری از تکرار جرم گفت: بازگشت مجدد زندانیان تحت حمایت های اجتماعی کمتر از ۲ درصد است.
کد خبر: ۹۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 09 September 2015
به گزارش خبرنگار مهر، اژدر اسد بگی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست با مدیر عامل صندوق کارآفرین امید کرمانشاه ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی زندانیان و ایجاد زمینه های مناسب اشتغال ودرآمد زایی این قشر در معرض آسیب را تشریح و نقش سازنده نهادهای اجتماعی و موسسات مالی و اعتباری را مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه با تبیین فعالیت های مرکز  خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانهای استان، تصریح کرد: بررسی ها نشان داده آمار بازگشت مجدد زندانیان آزاد شده که تحت حمایت های اجتماعی قرار دارند کمتر از ۲درصد است.

عضو شورای قضایی استان کرمانشاه بابیان مطلب فوق کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان را اولویت اصلی دستگاه قضایی دانست و استفاده از ظرفیت وتوانمندی دستگاههای اجرایی در تحقق این هدف راهبردی را موثر توصیف کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرین امیدکرمانشاه هم در این دیدار از فعالیت های انجام شده در حوزه های اصلاحی وتربیتی در راستای توانمندسازی زندانیان و فراهم نمودن زمینه بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه تقدیرکرد.

خاکسار در ادامه با تاکید بر ایجاد زمینه اشتغال پایدار  به عنوان راهکاری موثر بر رویکرد اصلاح وتربیت زندانیان بر توسعه همکاری ها به منظور بهبود وضعیت اشتغال ودرآمدزایی زندانیان نیازمند اعلام آمادگی و در پایان با اعطا وام خوداشتغالی به ۵۰ نفر از زندانیان واجد شرایط موافقت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار