کد خبر: ۹۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 09 September 2015
رشت - ایرنا - مرحله نهایی سومین دوره رقابتهای فوتبال ساحلی زیر 21 سال کشور در شهرستان رودسر آغاز شد.
[آغاز سومین دوره رقابتهای فوتبال ساحلی کشور مرحله نیمه نهایی در رودسر]

مرحله نهایی سومین دوره رقابتهای فوتبال ساحلی زیر 21 سال کشور در شهرستان رودسر شرق استان گیلان آغاز شد.
مسوول کمیته فوتبال ساحلی استان گیلان عصر روز سه شنبه و در جریان افتتاحیه این مسابقات از شرکت شش تیم در این دوره از رقابتها خبر داد.
بهمن جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با بیان اینکه این مسابقات از امروز آغاز و به مدت پنج روز در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار می شود تیمهای شرکت کننده در این مسابقات را که بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند تاک تیران اصفهان ، شهرداری تبریز ، دریانوردان پارس جنوبی بوشهر ، خزر رودسر ، شهرداری بندر عباس و گلساپوش یزد اعلام کرد.
وی افزود : در روز آخر این مسابقات تیمهای برتر اول تا سوم مسابقات مشخص و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.
مسوول کمیته فوتبال ساحلی استان گیلان یادآور شد : دور اول این مسابقات با شرکت 18 تیم در سه گروه شش تیمی در شهرهای بندر گز ، یزد و بندر عباس برگزار شد که از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی راه یافتند که در مجموع شش تیم یاد شده در رودسر با یکدیگر به رقابت می پردازند تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.
به گفته جمشیدی ، تیم خزر رودسر در سال 92 و تیم گلساپوش یزد در سال 93 عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کرده بودند.
بر پایه گزارش خبرنگار ایرنا در روز نخست این رقابتها و در بازی افتتاحیه تیم شهرداری تبریز گام محکم برداشت و با نتیجه سه بر دو پارس جنوبی بوشهر را شکست داد .
نماینده دپارتمان فوتبال ساحلی کشور نیز در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سطح مسابقات را در این مرحله از رقابتها بسیار عالی پیش بینی کرد و گفت : بازیکنانی که در این مسابقات حضور دارند در باشگاههای خود در سطح لیگ برتر بازی می کنند و همین موضوع برای مربیان این تیمها نیز صدق می کند چرا که آنها هم که هدایت این تیمها را برعهده دارند در سطح لیگ برتر هدایت تیمهای خود را بر عهده دارند و همه اینها نشانگر سطح بالای این مسابقات است.
ابراهیم اکبرپور افزود : در این مرحله از بازیها که با انجام 15 بازی به پایان می رسد از داوران ملی و بین المللی استفاده خواهد شد.
وی اضافه کرد : همچنین از سوی دپارتمان فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران مهدی بحرالعلوم که عضو کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی است به عنوان استعدادیاب جهت شناسایی بازیکنان مستعد به این مسابقات اعزام و فردا وارد رودسر می شود.
به گفته وی ،ایشان دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و پرچمدار تیم ایران در بازیهای المپیک ساحلی آسیا 2008 بالی اندونزی بوده است.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار