مدیرکل زندان‌های استان سمنان:
مدیرکل زندان‌های استان سمنان از آزادی ۹ زندانی جرایم غیر عمد در سطح استان خبر داد و گفت: این زندانیان به برکت اجرای پویش جهادی «نذر حسینی» و کمک خیران به خانه خود بازگشتند.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 21 October 2020

۹ زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان آزاد شدند

به گزارش تابناک سمنان امید کهربایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با کمک جهادی اهالی ورزش و رسانه استان سمنان و از طریق پویش نذر حسینی ۹ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند، ابراز کرد: این طرح در روزهای سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر، با همکاری انجمن‌ها و ورزشکاران، استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در این طرح خیران، ستاد دیه، ورزش و جوانان و پیشکسوتان، کانون مربیان استان سمنان سهیم بودند، افزود: ۱۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای آزادی ۹ زندانی با بدهکاری ۱۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این پویش فراهم شده که مابقی مطالبات بدهکاران با تلاش خیران از سوی طلبکاران بخشیده شد.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان خواستار همراهی مردم در پویش‌های انسان‌دوستانه برای استمرار کمک‌های نقدی خیران شد و تاکید کرد: در این روزهای دشوار کرونایی که شرایط اقتصادی و معیشت بر خانواده‌ها فشارهای مضاعفی می‌آورد فراهم کردن شرایط بازگشت سرپرستان خانوار به خانه‌هایشان می‌تواند به خانواده‌ها نیز کمک کند.

کهربایی با بیان اینکه ستاد دیه در استان میزبان کمک‌های مردمی است، افزود: پویش «ربیع رحمت» به مناسبت ربیع‌الاول با موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سطح استان سمنان آغاز و خیران می‌توانند با کمک به این پویش موجبات آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم سازند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار