مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان:
مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان با بیان اینکه شش زندان و اردوگاه کار درمانی در استان وجود دارد، گفت: انتقال زندان‌ها به خارج شهرها برنامه سازمان است.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 14 October 2021

سمنان ۶ زندان و اردوگاه کار درمانی دارد/ برنامه انتقال زندان‌ها

 

به گزارش تابناک سمنان امید کهربایی صبح پنجشنبه در حاشیه دیدار مشاور امور زندان‌های کل کشور با استاندار سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه سمنان دارای پنج زندان و یک اردوگاه کار درمانی است، تاکید کرد: خوشبختانه استان سمنان از استان‌های با آمار کم کیفری است.

وی با بیان اینکه تلاش شده است تا بخش اعظمی از پرونده‌های قضائی و دعواهای موردی در شوراهای حل اختلاف، حل و فصل شود، افزود: خوشبختان هدر زمینه رضایت شرایط نسبتاً خوبی در استان سمنان وجود دارد.

فقدان کانون اصلاح و تربیت در استان سمنان

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه با مشارکت فعال خیران، ستاد دیه استان سمنان، رتبه دوم کشور را دارا است، تاکید کرد: در سال ۹۹، زندان سمنان و دامغان از مرکز شهر خارج و در مکان جدید خود مستقر شدند.

کهربایی با اشاره به برنامه انتقال زندان‌ها از مرکز شهرهای استان سمنان، بیان کرد: اولین شاخصه در اصلاح و تربیت مجرمان و محکومان مستقر در زندان، وجود مکان مناسب است.

وی درباره مشکلات حوزه زندان‌ها و اقدامات تأمینی نیز، توضیح داد: متأسفانه استان سمنان، تنها استان کشور است که کانون اصلاح و تربیت مستقل ندارد که امیدواریم مسئولان این موضوع را رسیدگی کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار