رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دیر:
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دیر از آغاز نظارت ویژه بر بازگشایی مدارس در سطح شهرستان دیر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 06 September 2015
سید عبدالله نژاد حسینیان امروز در دیر گفت: با شروع سال تحصیلی جدید و لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی توسط عوامل فرصت‌طلب، اداره صنعت،معدن و تجارت با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط اعم از تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اتحادیه‌ مربوطه و اماکن نیروی انتظامی، مانند سنوات گذشته تمهیدات لازم برای برگزاری طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس را اجرا خواهد کرد.

نژاد حسینیان افزود: تیم‌های نظارتی متشکل از گشت‌های مشترک سیار و با حضور رئیس شعبه تعزیرات و بازرسان به‌منظور بازرسی از واحدهای صنفی سراسر شهرستان، نظارت بر قیمت‌ها را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی اظهار داشت: بازرسی از اصناف شامل فروشندگان کیف و کفش، البسه دانش‌آموزی، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر نظارت بر مدارس را شامل اجرای طرح مشترک بازرسی از بوفه مدارس با حضور نماینده تعزیرات حکومتی و همکاری بازرسان شبکه بهداشت جهت جلوگیری از عرضه مواد غذایی غیراستاندارد و غیربهداشتی و تاریخ گذشته اعلام کرد.

 نژاد حسینیان خاطرنشان کرد: نظارت بر تعرفه مدارس غیردولتی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس با همکاری اداره تعزیرات در دستور کار این اداره قرار دارد و در صورت تشکیل و وصول پرونده تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی، فروش اجباری، عرضه کالای غیربهداشتی و تاریخ‌مصرف گذشته و… مراتب در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دیر در پایان از همشهریان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 124 گزارش کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار