معاون استاندار بوشهر:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربوشهر گفت: برای رشد اقتصادی و صنعتی استان بوشهر در پسا تحریم کمیته‌ای در راستای طرح و برنامه ریزی تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 06 September 2015
فتح الله حقیقی صبح امروز در نشست با مشاور وزیر صنعت در بوشهر اظهار داشت: دنیا از نظر رشد اقتصادی و صنعتی به مرحله تکینکی رسیده و به سبب اینکه سرعت رشد صنعت نمایی است نمی‌توان گذشته و آینده را تشخیص داد.

وی تصریح کرد: دنیا از سال 2000 بر روی برون سپاری تکیه کرده و بزرگترین شاخص آن در حوزه خدمات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکیئد برتوجه به برون سپاری خدمات برای تسریع در تحقق مطالبات مردم عنوان کرد: تمامی کشورهای توسعه یافته و صاحب صنعت بیش از 70 درصد کارها و خدمات خود را برون سپاری کردند و در ایران تنها 10 درصد خدمات برون سپاری شده است.

حقیقی افزود: در حال حاضر دنیا بهره وری را به کیفیت و با آمارهای دقیق به کمیت تبدیل کرده و ما نیز برای موفقیت و توسعه صنعت کشور باید بدین صورت عمل کنیم.

وی بیان کرد: استان بوشهر در راستای توسعه صنعت، معدن و تجارت هر آن چه در توان کنونی استان بوده با درایت استاندار بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی گام‌های اساسی برداشته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تدوین سند آمایش سرزمینی در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با تاکید استاندار بوشهر سند آمایش سرزمینی استان بوشهر در دست تدوین است و اقدامات خوبی نسبت به کل کشور در استان صورت گرفته است.

حقیقی با اشاره به تشکیل کمیته پسا تحریم در استان بوشهر افزود: برای رشد اقتصادی و صنعتی استان بوشهر و پیشگیری از مشکلات اقتصادی در هنگام برداشتن تحریم‌ها در پسا تحریم، کمیته‌ای در راستای طرح و برنامه ریزی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال ساماندهی صنایع در استان بوشهر هستیم، افزود: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های ما در استان استقرار تجهیزات و امکانات صنعتی و احیا صنایع تبدیلی است که تاکنون اقدامات و برنامه های خوبی انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: گسترش سایت‌های پرورش میگو و صنایع تبدیل و فرآوری خرما در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

حقیقی اظهار کرد: در حال حاضر صادارات مواد معدنی به کشورهای همسایه در استان به صورت نمیه متمرکز صادر می‌شود و به دنبال ایجاد پایانه متمرکز برای صادرات مواد معدنی استان هستیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار