معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای مازندران باید توسعه بیشتری یابد.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ 10 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان در جلسه هماهنگی بین بخشی برای توسعه زیرساخت های اینترنت با بیان اینکه توسعه اینترنت باعث افزایش سرعت انتشار اخبار شده است، اظهارکرد:در ایام شیوع کرونا، نیاز مردم به اینترنت به شکل قابل توجهی نمایان شد.

وی افزود: دسترسی راحت به اینترنت باعث صرفه‌ جویی در وقت و هزینه‌ها می‌شود بنابراین محکوم به توسعه زیرساخت‌های آن هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در مسیر توسعه شهرهای مازندران باید توجه به زیرساخت‌های اینترنتی و مخابراتی مورد تاکید قرار بگیرد.

رازجویان با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی جهت توسعه زیرساخت‌ها و نصب برج‌های مخابراتی با همراه‌اول و ایرانسل همکاری داشته باشند، افزود: توسعه زیرساخت‌های اینترنتی باعث افزایش اشتغالزایی و کسب‌وکار برای جوانان می‌شود.

وی تصریح کرد: مازندران استان گردشگرپذیری است بنابراین نباید در ایام تعطیلات و حضور مسافرین، دچار اختلالات اینترنتی شویم.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای مازندران باید توسعه بیشتری یابد، افزود: با توجه به شیوع کرونا و تدریس آنلاین و غیرحضوری در مدارس، بهبود دسترسی مردم و دانش‌آموزان به اینترنت مناسب بیش از گذشته احساس می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار