پورسینا:
تابناک: رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: هرکس اثبات خود را در نفی دیگران نبیند و اغراق نکند زیرا شرط گذشتن از مشکلات در درجه نخست ندیدن خود است و منافع شخصی را باید کنار گذاشت.
کد خبر: ۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، زهرا اخوان نسب ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی استان اصفهان با اصحاب رسانه اظهار داشت: در دوره گذشته به عنوان نخستین بانو در اتاق بازرگانی بعد از 79 سال از تشکیل آن انتخاب شدم و در اتاق آینده امیدوار هستم بتوانیم با نگاهی به سیاست‌های کلان کشور و رعایت اخلاق هدف خود را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بلوغ بخش خصوصی ما در گرو خرد دسته جمعی است، تصریح کرد: در دوره گذشته با مصوبات انجام شده، اتاق‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شدند و در حقیقت اتاق‌ها به عنوان بازوی مشورتی 3 قوه ایفای نقش می‌کنند.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی استان اصفهان افزود: اولویت‌های اقتصادی استان با استفاده از نخبگان اقتصادی شناسایی می‌شوند و به موقع تصمیمات لازم را می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ما در برخی از محصولات کشاورزی رتبه‌های قابل قبولی در دنیا داریم اما متاسفانه به دلیل محدودیت‌های ارتباطی با دنیا، نتوانسته‌ایم این روابط را توسعه دهیم و اگر این محدودیت‌ها برداشته شود حضور ما در جوامع بین‌المللی می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

محسن پورسینا، نایب رئیس هیئت مدیره صنایع پتروشیمی اصفهان نیز در این همایش اظهار داشت: وظیفه اصحاب رسانه این است که شعارهای داده شده کاندیداها را عیارگیری کنند و ببینند چقدر درست است و در حقیقت اصحاب رسانه می‌توانند خط‌ کش خوبی برای انتخاب‌کنندگان باشند.

وی تصریح کرد: هرکس اثبات خود را در نفی دیگران نبیند و اغراق نکند زیرا شرط گذشتن از مشکلات در درجه نخست ندیدن خود است و منافع شخصی را باید کنار گذاشت.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: کسی باید این مسند را اشغال کند که درعین داشتن زبان گویا و ادب از شجاعت نیز برخوردار باشد تا بتواند مشکلات را به گوش مسئولان برساند.

وی افزود: باید عملکرد افراد کاندید را در دوره 4 ساله عملکرد آنها دید، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که امیرکبیر تمام افتخاراتش را در دوره تصدی 3 ساله به دست آورده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار