مدیر مخابرات منطقه سمنان خبر داد؛
دارایی گفت: با اجرای اقدامات فناوری اطلاعات در نقاط مختلف، استان سمنان در شاخص توسعه ارتباط رتبه دوم کشور را از آن خود کرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 27 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: مجید دارایی مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: سمنان در شاخص توسعه ارتباط در بین دیگر استان‌ها در رتبه دوم کشور قرار دارد که این آمار نشان می‌دهد در حوزه آی تی سی در سال‌های گذشته در نقاط مختلف این دیار اقدام‌های قابل توجهی انجام شده است.

او افزود: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی سامانه جامع شهر هوشمند در تمامی مراکز شهرستان‌های استان سمنان وجود دارد و برخی نواقص احتمالی تا روز‌های آینده برطرف می‌شود.

دارایی تصریح کرد: ظرفیت دیتا و تلفن در شهر‌های گردشگری استان سمنان در چارچوب قانون باید افزایش یابد که مخابرات منطقه سمنان اقدام‌های خوبی را در سال‌های گذشته در این حوزه انجام داده است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان اضافه کرد: زیرساخت‌های فیبر نوری در استان سمنان براساس آمار به اندازه فیبر نوری چندین استان کشور است.

سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: ۲ هزار و ۵۸۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری با هدف توسعه زیرساخت ارتباطات در این استان اجرایی شد.

او افزود: در سال‌های اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در روستا‌های استان سمنان اجرا شد.

به گفته مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، ۸۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان سمنان به شبکه ملی دسترسی پیدا کردند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار