در هفته دولت؛
تابناک سمنان: مجید دارائی مدیر مخابرات منطقه سمنان از افتتاح پروژه‌های مخابراتی در این استان به مناسبت هفته دولت سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 25 August 2021

سه شنبه, 04 اسفند 1394 09:42 برای نظر دادن اولین باش! BTS های مخابراتی BTS  مخفف کلمه Base Tranceiver Station است. برای دریافت امواج از شبکه های  ارتباطی و ارسال آن به گوشی های تلفن همراه نیاز به نصب آنتن هایی است که آنها  را BTS می نامند. دلایل نصب bts ...

 

مخابرات منطقه سمنان تصریح کرد: بسترهای لازم برای افتتاح 56 طرح مخابراتی در استان سمنان فراهم است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه‌ها افزود: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از 104 میلیارد و 980 میلیون ریال است.

مجید دارائی اظهار داشت: توسعه‌ی دیتای استان، اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی 3G و 4G، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم‌های تغذیه و نیروی مراکز مخابراتی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته دولت امسال است.

دارائی همچنین بیان کرد: به مناسبت هفته دولت 26 پروژه در حوزه توسعه شبکه از جمله پروژه‌های فیبرنوری، FTTH و وایرلس با مشخصات اجرای فیبرشهری و بین‌شهری سازمان‌ها جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستائی، نصب تجهیزات FTTH در استان و نصب وایرلس جهت بهبود انتقال بین مراکز و توسعه شبکه نوری و کافو مسی و 9 پروژه حوزه دیتا در بخش‌های توسعه، ظرفیت‌سازی و بهبود زیرساخت دیتا با هدف کیفیت سرویس و افزایش رضایت مشتریان آماده بهره‌برداری است.

مدیر مخابرات استان سمنان همچنین افزود: به همین مناسبت 8 پروژه همراه اول شامل راه‌اندازی تکنولوژی‌های نسل جدید و تقویت سایت‌های BTS افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این 9 پروژه حوزه تلفن ثابت جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستائی و 4 پروژه حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو با هدف بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن خدمات مخابراتی و ارتباطی در سطح استان، جلب رضایت مشترکین در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آنها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌ تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقاء فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت تکنولوژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را از جمله اهداف اجرای پروژه‌های مخابراتی عنوان کرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار