خیراله خزایی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک عارف، یک دانشمند سالک و یک الگو در سربازی و خدمت به اسلام و انقلاب بود
کد خبر: ۸۱۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 08 January 2020

 

خیراله خزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: همه ملت های مسلمان جهان داغدار شهادت سردار خدوم خود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند و انشالله بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم و در این راه ثابت قدم باشیم.


وی در ادامه بیان داشت: از صفات بارز و برجسته شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این بود که ایشان یک فرد خادم و یک عارف به تمام معنا بود و علاوه بر اینکه سردار و سرباز اسلام و انقلاب بود به واقع یک دیپلمات و یک دانشمند سالک بود.

خزایی با اشاره به اینکه فقدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جانسوز و جانگداز است خاطر نشان کرد: فقدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسیار جانگداز و جانسوز است و با آن که همگان مشتاق و علاقمند به زنده ماندن ایشان بودند اما سرنوشت و مشیت الهی ایشان را به آن چیزی که لیاقت داشتند رساند.

وی گفت: به روان پاک ایشان و همرزمان شهیدشان درود می فرستیم و از خدا می خواهیم که ایشان را با اولیای خدا، اهل بیت و علی الخصوص سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) محشور بفرماید.

خزایی در پایان با اشاره به انتقام سخت از آمریکای جنایتکار، تصریح کرد: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت آغاز انتقام سخت از دشمنان تشکر می کنم و این ابتدای راه است و آمریکا باید پاسخ این حرکت جنایتکارانه خود را دریافت کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار