مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از اعلام آمادگی سه کشور (روسیه، اکراین و ارمنستان) برای شرکت در چهلمین رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به میزبانی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 07 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، صابر رحیمی ، اظهار داشت: همراهی و همدلی مسؤولان در استان سبب شده که بتوانیم تمام بحران‌های استان را به فرصت تبدیل کنیم و در ورزش جوانان جهش خوبی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در رابطه با زیرساخت‌ها و فضای ورزشی قدم‌های خوبی را برداشته‌ایم، گفت: پروژه‌های زیادی را از نقطه صفر مرزی در غرب تا شرق استان در دست اجرا داریم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از راه‌اندازی بزرگترین خانه جوان در کشور طی آینده نزدیک در کرمانشاه خبر داد و افزود: این خانه در هشت طبقه با زیربنای حدود 2 هزار متر، در مرکز شهر ساخته شده که در کشور بی‌نظیر است و به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های مختص به جوانان در این خانه جوان با حضور سمن‌ها انجام می‌شود همانند یک خانه متعلق به خود جوانان استان است.

رحیمی در خصوص چهلمین رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به‌نام سردار سلیمانی، گفت: کرمانشاه رکورددار برگزاری مسابقات جام تختی است.

وی تصریح کرد: برگزاری این رقابت‌ها در استان، رونق اقتصادی،گردشگری و شور و نشاط و شادابی را برای کرمانشاهیان به همراه دارد و از همه مهمتر بحث امنیت حاکم بر کشور و استان است که به جهانیان نشان داده می‌شود.

رحیمی به حدود 11 جلسه در راستای فراهم شدن تدارکات و برنامه‌های لازم در راستای برگزاری این دوره از کشتی جام تختی اشاره و بیان کرد: تماشای مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی کرمانشاه رایگان است، اما باید تماشگران در سایت ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها فردا (18 دی‌ماه) آغاز می‌شود، افزود: چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی به مدت سه روز تا 20 دی‌ماه به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مسؤول به حضور تعدادی کشتی‌گیران مطرح داخلی و تعدادی از تیم‌های مطرح خارجی اشاره کرد و گفت: تاکنون سه کشور (روسیه، اکراین و ارمنستان) برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کردند.

وی دلیل عدم استقبال دیگر کشورهای مطرح در زمینه کشتی را تعطیلات کریسمس و برگزاری یک‌سری مسابقات در آن کشورها دانست و افزود: تمام تدابیر لازم برای برگزاری این دوره از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه فراهم شده است.

 

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار