یکی از محصولات آلیاژی این شرکت به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی کشور برگزیده و طی مراسمی از مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.
کد خبر: ۸۰۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 17 December 2019

یکی از محصولات آلیاژی این شرکت به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی کشور برگزیده و طی مراسمی از مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت که همزمان با هفته پژوهش در سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران با حضور دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت، دکتر مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، دکتر شهیدی معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی و دکتر حسین زاده رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا برگزار شد، از شرکت فولاد اکسین خوزستان در دستیابی به روش و تکنولوژی تولید ورق عریض فولادی گرید (CK45c)به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه واحدهای فولادی صنعتی و معدنی کشور تقدیر شد.

این محصول در مردادماه سال جاری، توسط کارگروهی متشکل از واحدهای تحقيق و توسعه، متالورژي و روش هاي توليد، تولید و بازاريابي و تحقيقات بازار به وزارت صنعت و معدن و تجارت معرفی گردید که، پس از بررسی ها و کارشناسی های انجام شده در آن وزارتخانه، به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی کشور انتخاب شد.

ورق عنوان شده از نوع ورق های وارداتی کشور بوده که براي اولين بار در کشور توسط شرکت فولاد اکسين خوزستان با هدف تأمين نياز مصرف کنندگان صنايع معدنی، ماشين آلات و ابزارهاي صنعتي ، قطعات يدکي مورد استفاده در موتور خودرو و سيستم های حمل و نقل توليد گرديد که باعث جلوگیری از ارز قابل توجهی در کشور می شود. در این مراسم از مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در دستیابی به این مهم با ارائه لوح تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار