کد خبر: ۸۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 21 August 2015

امير بدری طراح صحنه های اكشن و بدلكاری کشورمان در خصوص جدیدترین فعالیتش گفت: جدیدا طراحی صحنه ای را بر عهده داشتم كه يكی از بهترين بدلكاران هاليوود آن را در شهرک غرب تهران اجرا كرد .

بدلکار فیلم جکی چان در تهران+عکس

وی در ادامه افزود: اين بدلكاری صحنه ای از واژگون كردن ماشينی بود كه هم اكنون ركورد بيشترين ملق زدن در ايران را با سه دور و نيم شكست .

 بدلکار فیلم جکی چان در تهران+عکس

طراح صحنه های اکشن کشورمان گفت:  برای بدلكاری فيلم های هاليوود "فاتيح اوگورلو" به ايران آمد تا تجربه واژگون كردن ماشينی را كه من طراحی آن را بر عهده داشتم، در ايران داشته باشد ، اوگورلو از مطرح ترين بدلكاران بين المللی می باشد که طراحی بخش تركيه فيلم "جيمز باند" را بر عهده داشته و همچنين بدل بازيگرانی همچون كريستين بل ، اسكات آدكينز ، راسل كرو بوده و در آخرين فيلم جكی چان نيز به عنوان بدلكار حضور داشته است.

بدلکار فیلم جکی چان در تهران+عکس

 بدری افزود:  ما برای آماده سازی ماشين ١ هفته وقت گذاشتيم كه تمام مسائل ايمنی را رعايت كنيم ،اين كار برای تبادل كاری بين المللی بيشتر تيم ما انجام شد و اميدواريم بتوانيم خدمتی به صنعت سينمای كشورمان بكنيم .

بدلکار فیلم جکی چان در تهران+عکس

وی خاطر نشان کرد : سال ها در حرفه  بدلكاری مشغول به كار هستم و ٧ ماهی می شود كه به صورت مستقل تیمی تشکیل داده ام و آخرین کارم حضور در يكی از فيلم های بين المللی ساخت كشور انگلستان به همراه ١١ نفر از هم گروهی های ايرانی ام بود.

آفتاب

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار