فرماندار شهرستان میاندورود روز پنج‌شنبه و درست زمانی که خودش حضور نداشت تودیع و مراسم معارفه بدون غلامیان برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ 26 August 2019

 اگرچه مسؤولان استانی در سایت فرمانداری شهرستان میاندورود اعلام کردند که از غلامیان تکریم کردند اما غلامیان معتقد است که در نحوه تغییرش بد اخلاقی سیاسی را شاهد بوده است.

شأن افراد در تغییر و تحولات باید حفظ شود

وی با اعلام اینکه جابجایی‌ها در وزارت کشور مرسوم است،گفت: پست مدیریتی را ارثیه پدری نمی‌دانم و اعتقاد به تغییر دارم اما اعتقاد دارم که شأن افراد در تغییر و تحولات باید حفظ شود.
وی اضافه کرد: بنده نسبت به این اعلام تغییر به مدیرکل سیاسی استانداری مازندران واکنش نشان دادم و بحث هفته دولت را پیش کشیدم و از مدیران فرصت یک هفته‌ای درخواست کردم.
غلامیان اضافه کرد: در پاسخ به درخواست مهلت یک هفته‌ای به من اعلام شده که با معاون سیاسی صحبت کنم.
وی ادامه داد: حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران هم اصرار بر برگزای مراسم تودیع و معارفه در روز پنج‌شنبه را داشته است.

با مهلت یک هفته موافقت نشده

فرماندار سابق میاندورود خاطر نشان کرد: بنده باتوجه به اینکه حدود 11 ماه در شهرستان بدون معاون فعالیت می‌کردم درخواست کردم که حداقل یک هفته برای تشریح عملکرد دولت در شهرستان به بنده فرصت داده شود که با مهلت یک هفته موافقت نشده اما برگزاری مراسم تودیع در پنج‌شنبه به روز یک شنبه موکول شده بود.

وی با اعلام اینکه پس از رایزنی با معاون سیاسی و امنیتی قبول کرده بودند که مراسم در روز یک‌شنبه برگزار شود و حتی استاندار هم در جریان موضوع قرار داشت، گفت: مدیرکل سیاسی انتخاباتی مازندران با تماس مجدد؛ بنده را در جریان برگزاری مراسم روز پنج‌شنبه قرار داد و در من پاسخ به محمدی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران اعلام کردم که با معاون سیاسی و امنیتی در ارتباط با برگزاری مراسم تودیع در روز یک‌شنبه به توافق رسیدیم.

غلامیان یادآور شد: با وجود توافق در زمان تودیع روز پنج‌شنبه بدون حضورم و به صورت غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرمنطقی مراسم را برگزار کردند.

وی ادامه داد: بنده به دلیل بیماری همسرم از معاون سیاسی و امنیتی درخواست مرخصی کرده و مورد موافقت قرار گرفته و برگزاری مراسم تودیع در روز یک‌شنبه هم مورد تایید قرار گرفته بود.

*شاهد بداخلاقی سیاسی‌کاری در مراسم معارفه بودم

فرماندار سابق میاندورود یادآور شد: نظر بنده برگزاری مراسم تودیع بعد از هفته دولت بوده اما حسن‌نژاد معاون سیاسی اصرار داشت که این مراسم در روز یک‌شنبه برگزار شود، شاهد بداخلاقی و سیاسی‌کاری در مراسم معارفه بودم.

وی با اعلام اینکه قطع به یقین پشت تغییر بنده حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بوده است، افزود: معاون سیاسی امنیتی استاندار چون اهل شهرستان میاندورود است، برخی از سیاسیون را با خودش همراه کرده تا زمینه تغییر بنده را فراهم کند.

 

غلامیان اضافه کرد: تلاش‌های از جانب بخش خصوصی برای خارج کردن زمین دانشگاه کشاورزی و انتقال آن در دست اقدام است و بنده به عنوان سرباز نظام مخالف واگذاری این زمین بوده‌ام.

غلامیان ادامه داد: بنده اعتقاد دارم که این زمین باید برای منابع طبیعی باقی بماند و منعفتش به آیندگان برسد.

پاسخ معاون سیاسی درباره دلیل عزل فرماندار میاندورود

حسین حسن‌نژاد با اعلام اینکه تغییر فرماندار میاندورود به یک باره انجام نشده است، اظهار کرد: حدود سه ماه بحث تغییر فرماندار میاندورد مطرح بوده که روز پنج‌شنبه این تغییر انجام شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: این تغییر بر مبنای شاخص‌های که وجود داشت پس از بررسی‌ها به این نتیجه رسیدم که اگر این تغییر اتفاق بیفتد مطلوب‌تر است.

وی در پاسخ به این سؤوال که آیا غلامیان عملکرد اجرایی و سیاسی مناسبی نداشته است، افزود: فرماندار باید یک انسان جامعی باشد که علاوه برای موفقیت در رفع نیازمندی‌های مردم اقدامات موثر و اثرگذاری انجام دهد و همه فرمانداران بر مبنای این شاخص‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

حسن‌نژاد در واکنش به این سؤال که آیا مخالفت غلامیان با واگذاری زمین در اختیار دانشگاه علوم کشاورزی به بخش خصوصی می‌تواند، زمینه این تغییرات را فراهم کرده باشد، این طور پاسخ داد: اساسا اگر بحث واگذاری زمین مطرح بوده بنده هیچگونه سند مدرکی و اظهارنظری دال بر مخالفت غلامیان نشنیدم.
پس از عدم موفقیت مسؤولان استانی در تغییر فرماندار عباس‌آباد، این دومین باری است که در این دولت بدون حضور فرماندار سابق مراسم تودیع برگزار می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار