کیومرث رحمتی پور در گفتگو با تابناک:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از اصلی‌ترین برنامه‌های مشاوره‌ای کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۸، ترغیب و تشویق بانوان جوان بدون همسر به ازدواج مجدد است.
کد خبر: ۷۶۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 06 August 2019

کیومرث رحمتی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: اکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر در استان تحت حمایت این نهاد بوده که از این تعداد بیش از ۴۱ هزار نفر بانوانی هستند که به دلیل فوت سرپرست و طلاق تحت پوشش حمایتی این نهاد درآمده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: بخش قابل توجهی از این بانوان بدون همسر جوان بوده و می‌توانند زندگی مشترک دیگری را آغاز کنند.

وی بیان کرد: کمیته امداد در قالب برنامه‌های مشاوره‌ای و راهنمایی‌های فردی و گروهی، بانوان جوان بدون همسر را با توانمند سازی به ازدواج مجدد ترغیب و تشویق می‌کند.

ایشان در ادامه تصریح کرد: اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه، پرداخت وام‌های اشتغال در صورت بیکاری و نیاز همسران، عدم قطع کمک معیشتی ماهیانه فرزندان و افراد تحت تکفل بانوان از برنامه‌های حمایتی و تشویقی این نهاد برای زنان جهت ازدواج مجدد است.

رحمتی پور در پایان خطر نشان کرد: در سال ۹۷ بیش از ۲۱۰ بانو و در سال ۹۶ نیز ۱۷۰ بانو و همچنین در سال ۹۵ حدود ۳۰۰ بانو با تشویق‌های این نهاد مجدد ازدواج کرده و زندگی مشترک جدید را آغاز کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار