دبیر اجرایی خانه کارگر یزد تأکید کرد:
دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از جامعه کارگری به منظور رونق تولید، گفت:‌ مدیران سرمایه گذاران و کارآفرینان بدون واسطه با کارگران قرارداد همکاری امضا کنند.
کد خبر: ۷۴۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 01 May 2019

«علی محمد هقانی» در همایش بزرگداشت روز جهانی کارگر در استان جامعه کارگری استان یزد را به پاس حمایت‌ها سپاسگذار و برای عدم برخی حمایت‌ها نظیر پرداخت به موقع حقوق و مزایان معترض دانست و اظهار کرد: کارگران یزدی سال گذشته را به دلیل گرانی ها و عدم پرداخت حقوق به موقع با سختی بسیار سپری کردند که دخالت جدی مسئولان ارشد استان را می طلبد.

وی با بیان این‌که مقدار و نحوه پرداخت حقوق در ایران با شرایط ایده‌آل فاصله زیادی دارد، افزود:‌ توصیه مقام معظم رهبری در مورد تأمین امنیت شغلی کارگران و همچنین پرداخت به موقع و عادلانه حقوق و مزایا باید ملاک عمل برخی کارفرمایان قرار گیرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر یزد در ادامه ضمن انتقاد به عملکرد شرکت های تأمین نیروی انسانی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت:‌ مدیران صنعتی و تولیدی باید بدون واسطه با کارگران قرارداد بسته و بکارگیری کنند.

دهقانی تصریح کرد: شرکت‌های تأمین نیروی انسانی علاوه بر ایجاد چالش برای واحدهای صنعتی و تولیدی حقوق و مزایای کارگران را نیز کاهش می‌دهند.

این مسئول با بیان این که کارگران مدافعات واقعی و بی منت انقلاب در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی هستند، ادامه داد:‌ تحقق شعار امسال اولویت اجرایی جامعه کارگری یزد است.

وی در پایان گفت: کارگران اعلام می کنند در صورتیکه دولت زیرساخت لازم را ایجاد کند، آماده هرگونه جان‌فشانی برای توسعه و پیشرفت کشور هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار