استاندار یزد مطرح کرد:
استاندار یزد گفت: مسوولان باید در هفته دولت به موضوع پرسشگری مردم توجه بیشتری کرده و لزوم پاسخگویی را بیش از گذشته در خود تقویت کنند.
کد خبر: ۷۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 06 August 2015
به گزارش تابناک یزد،هفته اول شهریور ماه به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی محمدجواد باهنر دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نامگذاری شده است.
 سیدمحمد میرمحمدی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت یادآور ارزش های دینی و اعتقادی دولتمردان و تذکری به مدیران درخصوص پاسداری از ارزش های انقلاب و خون شهدا است.
وی با اشاره به دستورالعمل دولت تدبیر و امید برای برگزاری هفته دولت افزود: باید همه مسایل برای مردم شفاف و روشن شود تا از ابهامات و شبهات دور شویم.

** گفتمان، ابزار نزدیکی و همکاری متقابل
استاندار یزد با اشاره به لزوم توجه به موضوع گفت و گو و تقویت بحث گفتمان در جامعه خاطر نشان کرد: گفتمان، ابزار نزدیکی بیشتر، همفکری، هم اندیشی و همکاری متقابل است.
میرمحمدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره خلق حماسه سیاسی گفت: در آینده با دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روبرو هستیم و باید با ایجاد انگیزه، آمادگی و حساسیت های این موضوع زمینه تحقق خلق حماسه سیاسی فراهم شود.
وی افزود: هر چه حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، دنیا حساب ویژه ای برای ایران باز می کند و آشکار شدن بیشتر این همبستگی و اتحاد، اقتدار کشورمان در دنیا را افزون خواهد کرد.
وی ادامه داد: پس از توافق اولیه هسته ای بین ایران و گروه 1+5 باید فضایی فراهم شود تا مسایل پس از این توافق نیز با همان اقتدار و حتی بیشتر از گذشته مطرح و فرصتی فراهم شود تا مناسبات سیاسی، اجتماعی فرهنگی و مبادلات تجاری و اقصادی کشورمان را تقویت کنیم.

** رویکرد جدید دولت تدبیر و امید
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این نشست با اشاره به رویکرد جدید دولت تدبیر و امید گفت: دولت یازدهم توجه ویژه ای به ارتقای روحیه پاسخگویی در تمام طول سال و دوری از برنامه های تشریفاتی دارد.
محمدعلی طالبی افزود: این دولت با تقویت پاسخگویی خود، شرایط مناسبی برای نقد و مشارکت مردم و تشکل های غیر دولتی فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه برنامه های هفته دولت، نقطه اتصال مردم و دولت خواهد بود، تصریح کرد: باید با دعوت از نخبگان جامعه برای حضور در این برنامه ها، زمینه همدلی و مشارکت مردم و مسوولان بیش از پیش فراهم شود.
معاون استاندار یزد با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهوری در خصوص فعالیت های مطلوب مردم و جوانان در شبکه های اجتماعی گفت: باید موضوع تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مورد توجه مدیران قرار گرفته و از این ظرفیت برای معرفی دستاوردها و اقدامات دولت به اقشار مختلف مردم استفاده شود.
طالبی افزود: از طریق شبکه های اجتماعی می توان دیدگاه ها و نقدهای افراد مختلف از مدیران دولتی را جمع بندی کرد و مورد استفاده قرار داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار