استاندار مازندران بر معرفی بسته های اقتصادی مازندران به گردشگران در ایام سفر تاکید کرد.
کد خبر: ۷۲۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 11 March 2019

 

استاندار مازندران بر معرفی بسته های اقتصادی مازندران به گردشگران در ایام سفر تاکید کرد.

احمد حسین زادگان در سومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، گفت: سهم دستگاه های مختلف در زمینه مرمت مسجد جامع تعیین شده بود و پیمانکار هم کار را متوقف نکرده و جلوتر از دستگاه های اجرایی کار می کند.

وی با بیان اینکه پیمانکار تا اندازه ای می تواند هزینه ها را متحمل شود، افزود: دستگاه ها هر چه زودتر نسبت به پرداخت اعتبار مورد نظر در این زمینه اقدام کنند.

استاندار مازندران اظهار کرد: مرمت مسجد جامع به عنوان اولویت در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

حسین زادگان با بیان اینکه قانون تکلیف ما را در اجرای موسیقی تعیین کرده و وزارت ارشاد هم شیوه نامه دارد، افزود: نظرات قابل احترام است اما پسندیده نیست در جایگاه حاکم اسلامی قرار بگیریم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه انواع موسیقی در کشور با ساز و کار قانونی به رسمیت شناخته شده و نباید در این زمینه بر اساس سلیقه عمل کنیم، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با توجه به رعایت شئون اسلامی و اخلاقی، هیچ ملاحظه ای جز ملاحظه قانون نداشته باشد.

وی با بیان اینکه اعمال برخی محدودیت ها، به مردم و نظام اسلامی آسیب وارد می کند، ادامه داد: محدودیت هایی که بر اساس سلایق اجرا می شود را باید کاهش دهیم.

استاندار مازندران با اشاره ظرفیت مازندران در حوزه های مختلف برای برگزاری برنامه های فرهنگی، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت در سطح استان استفاده شده و جشنواره نوروزی برگزار شود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه همه ساله ترافیک سنگین در محورها شاهد هستیم که باعث می شود گردشگران در جاده بمانند، افزود: شوراها و دهیاری ها می توانند به تسهیل این روند کمک کرده و همچنین برنامه های اقتصادی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها در زمینه مازندران پاک، مطالبه گری کنند، تصریح کرد: نگذاریم زباله در مازندران از آن چیزی که هست بیشتر شود.

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات فرهنگی در زمینه کاهش تخریب محیط زیست، یادآور شد: همه دستگاه ها در این زمینه مسئولیت دارند و باید ورود کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم صداوسیمای مازندران در زمینه مازندران پاک، ورود ویژه داشته و برنامه سازان و رادیو و تلویزیون به این مساله بپردازند.

حسین زادگان با بیان اینکه از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران در زمینه پسماند استفاده کنیم، تصریح کرد: گروه های مرجع تغییر کرده و باید از این ظرفیت برای رساندن پیام به مردم بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت گردشگران، باید بسته های اقتصادی خودمان را مطرح کنیم، افزود: صداوسیما می تواند در این زمینه با تولید برنامه، کمک کار باشد.

حسین زادگان با بیان اینکه پیام باید گویا، کوتاه و اثرگذار باشد، تصریح کرد: از ظرفیت جوانان مازندرانی که در زمینه انیمیشن های کوتاه، فعالیت می کنند استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار