محسن مهاجرانی:
تابناک: سیدمحمد محسن مهاجرانی گفت: وکلای اینجانب به زودی شکایتی علیه مفتریان در نسبت دادن موضوع دکل نفتی به بنده، به طور خاص وزیر نفت دولت پاکدست سابق تقدیم دستگاه قضایی خواهند کرد.
کد خبر: ۷۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 04 August 2015
به گزارش تابناک، سید محمد محسن مهاجرانی در بیانیه ای که رونوشتی از آن را در اختیار ایرنا قرار داده است افزود: بعضی چهره های سیاسی- اقتصادی که مدعی اصول گرایی اند، با مطرح کردن نام اینجانب و ارتباط دادن موضوع دکل گم شده با فعالیت های قانونی اینجانب در کشور، می خواهند برای کارهای خلاف قانون همفکران و حامیان خود در غارت بیت المال مفری پیدا کنند.
فرزند وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: آمادگی تمام دارم تا در دادگاه مسوول پرونده به هر پرسش و استفساری پاسخ دهم، البته حق تعقیب قضایی افترازنندگان را هم برای خود محفوظ می دارم.

مهاجرانی اظهار داشت: اینجانب تمامی اتهامات مطرح شده در رسانه ها درباره هرگونه نقش مستقیم یا غیرمستقیم در دکل گم شده را تکذیب می کنم و از ارسال پرونده دکل گم شده به دادگاه استقبال می کنم.

وی گفت: مدتی است در رسانه های کشور، به اشاره یا گاه به تصریح از اینجانب نام می برند و مرا متهم به نقش داشتن درسوءاستفاده در معامله دکل نفتی گمشده می کنند.
وی اظهار داشت: اگر چه در این پرونده بنایم بر سکوت و بی توجهی به افتراهای موجود در رسانه ها بوده، ولی گویی سکوت اینجانب موجب تجری جریانی خاص که خود متهم اصلی در موضوع دکل گم شده اند، در تداوم و گسترش افترا شده است.

مهاجرانی اظهار داشت: این هم راه و رسم ویژه کشور ما است که اتهامی بدون این که در دادگاهی بررسی و یا حکمی صادر شده باشد، در معرض افکار عمومی قرار می گیرد، رسانه ای می شود، فرد و یا بستگان او در رسانه ها با انواع انگ ها و اتهامات رنگ و وارنگ مواجه می شوند و مجالی برای دفاع باقی نمی ماند.

وی اضافه کرد: بعضی چهره های سیاسی- اقتصادی و برخی رسانه های وابسته به نهادهای خاص که مدعی اصول گرایی اند، با مطرح کردن نام اینجانب و عنوان آقازادگی و تسری اتهام به بستگانم و ارتباط دادن موضوع دکل گم شده با فعالیت های قانونی اینجانب در کشور، درصدد فرار به جلواند و می خواهند برای کارهای خلاف قانون همفکران و حامیان خود در غارت بیت المال مفری پیدا کنند که صدالبته وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ.

وی ادامه داد: اینجانب سید محمدمحسن مهاجرانی اعلام می کنم که تمامی فعالیت های اقتصادی من در چارچوب قوانین تجاری جمهوری اسلامی ایران بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار