سردار اشتری:
فرمانده ناجا جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو نهادینه کردن روحیه جهادی و پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۷۱۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 02 February 2019

سردار«حسین اشتری» در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان با بیان این که پرسنل نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند، اظهار کرد: بالاترین سرمایه هر انسان جانش است و پرسنل نیروی انتظامی با تقدیم جان خود امنیت پایدار را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند.

وی اقتدار، سربلندی و پیشرفت کشور مستلزم ادامه دادن راه شهدا است، افزود: پیروی از ولی فقیه خیر دنیا و آخرت را برای تمام انسان‌های آزاده در پی دارد.

فرمانده ناجا در ادامه با بیان این که مسئولان و دست اندرکاران کشور بیش از همه مدیون خون شهدا هستند، گفت: حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر را مهمترین وظیفه مسئولان است.

سردار اشتری با اشاره به ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان، تصریح کرد: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو نهادینه کردن روحیه جهادی و پیروی از ولایت فقیه است.

این مسول تقدیم 172 شهید به انقلاب اسلامی را پرچم افتخار نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و پاداشی که برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا هست همان پاداشی است که شهدا داشتند.

اشتری با بیان این که باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیش از 13 هزار شهید تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد هشت هزار نفر از آنها در دفاع مقدس و پنج هزار نفر در عرصه نظم و امنیت به شهادت رسیدند.

وی در ادامه با اشاره به امنیت پایدار در ایران اسلامی افزود: آسایش و امنیت امروز کشور مدیون رشادت تمام نیروهای مسلح نظیر نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج است.

فرمانده ناجا با بیان این که استکبار جهانی همیشه به دنبال نا امن کردن فضای ایران اسلامی خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت یکی از مهمترین رسالت مسئولان و اقشار مختلف جامعه در برابر توطئه های شوم دشمنان است.

این مسئول در پایان با اشاره به اهمیت فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی، افزود: دشمن بداند تا این روحیه جهادی در جوانان ما وجود دارد حتما شکست می‌خورد و نمی‌تواند اهداف شوم خود را علیه انقلاب اسلامی ایران محقق کند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از دو کتاب پرواز سبز و مسافران جاودانه، زندگینامه و خاطرات شهدای نیروی انتظامی رونمایی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار