مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری یزد با اشاره به ضرورت رعایت قوانین رانندگی به منظور کاهش تلفات و حوادث ترافیکی گفت: سیستم هوشمند فرماندهی در تقاطع‌های شهر یزد نصب می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 25 December 2018

«حمید دهقان» با اشاره به عملکرد مرکز کنترل ترافیک شهرداری در سه ماه سوم امسال،‌ اظهار کرد: اعتبار این مرکز در خصوص طرح‌های در دست اقدام سه ماه گذشته بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۳ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال است.

وی افزود:‌ خرید و نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر و خرید و نصب نرم‌افزار پلاک‌خوان بر روی دوربین‌های ثبت تخلف از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری یزد است.

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری یزد پشتیبانی از تجهیزات مرکز کنترل ترافیک را یکی از برنامه‌های جاری این مرکز دانست و بیان کرد:‌ خرید و نصب سیستم هوشمند فرماندهی در تقاطع‌های شهر، خرید و نصب پایه چراغ‌های فرماندهی تقاطع و نصب پروژکتور جهت روشنایی معبر ثبت تخلف سرعت از جمله اقدامات انجام شده به منظور ساماندهی عبور و مرور در یزد است.

این مسئول در پایان کاهش تلفات و حوادث ترافیکی را یکی از مهمترین اهداف مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد عنوان کرد و گفت:‌ نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف در حقیقت به منظور نظارت بیشتر و جلوگیری از هرگونه ضایع شدن حق رانندگان در حوادث ترافیکی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار