رئیس‌کل دادگستری یزد:
رئیس‌کل دادگستری استان یزد با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای سرنگونی نظام اسلامی، گفت: دشمن درصدد است تا با ایجاد جنگ روانی در کشورمان، به اهداف خویش دست یابد.
کد خبر: ۶۸۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ 22 November 2018

محمدرضا حبیبی در همایش بسیج و مدیریت جهادی که در سالن شهید بهشتی دادگستری شهرستان یزد برگزار شد، ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع)، گفت: درواقع علت اینکه دشمنان ماهیت بسیج را درک نکرده‌اند، این است که همه‌چیز به دید مادی نگریسته می‌شود؛ کما اینکه شجره طیبه بسیج نهادی مادی نیست و درراه خدا به جهاد می‌پردازد.

وی افزود: در حال حاضر تمامی نهادها عضو این شجره طیبه هستند که این موضوع برای دشمنان قابل‌هضم نیست؛ چراکه این نهاد نظامی با این چنان عضویت در جمهوری اسلامی که در حال فعالیت است، بی‌سابقه در جهان محسوب می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه بسیج تحت عنوان یک تذکر و فرهنگ آمادگی و هم‌بستگی عمومی در راستای دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات قلمداد می‌شود، اظهار داشت: درواقع ولایت‌فقیه در ادامه امامت مستمر ائمه و پیامبر اکرم (ص) قرار گرفته است؛ چنانچه اختیارات ولایت‌فقیه در زمینه اداره کشور، همان اختیارات امام معصوم به‌عنوان حاکم است.

حبیبی با اشاره به اینکه کارنامه ۴۰ ساله و تبیین دستاوردهای انقلاب بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: در حقیقت تمامی دستاوردهای انقلاب را مرهون رهبری‌های امام و مقام معظم رهبری، ایثار و مجاهدت مردم ایران و خون شهدا هستیم که در این راه نبایستی هیچ کوتاهی صورت گیرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد بیان داشت: انتظار این است که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب علیرغم تمامی دسیسه‌های دشمن هرچه باشکوه‌تر در استان برگزار شود؛ چراکه دشمنان در شرایط کنونی تمامی وقت خود را در این راستا صرف می‌کنند تا جمهوری اسلامی چهلمین سال پیروزی خود را جشن نگیرد که خوشبختانه مانند همیشه این بار نیز نقشه دشمنان نقش برآب می‌شود و شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهل‌سالگی انقلاب در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا با ایجاد جنگ روانی در کشورمان، به اهداف خویش دست یابد؛ اما با تدبیرهای مقام معظم رهبری کماکان دشمن این آرزوی خود را نیز به گور می‌برد، عنوان کرد: در شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر رهبری‌های مقام معظم رهبری، با هوشیاری و صبر مقاومت مردم همچنان پابرجاست که همواره این وضعیت نیز پابرجاست؛ چنانچه تاکنون تمامی اهداف دشمن نتیجه عکس داده است؛ همچنان این نتیجه معکوس ادامه دارد.

این مقام مسئول ابراز داشت: درواقع در طول تاریخ بارها برای همگان ثابت‌شده که باطل متحمل انتقام الهی می‌شود؛ همچنین در حال حاضر پوشالی بودن قدرت کاذب آمریکا در حال حاضر برای همگان ثابت‌شده و همچنین در حال حاضر خوی بد رئیس‌جمهوری آمریکا رو شده است که تمامی این نکات نشان‌دهنده سرنگونی دولت آمریکا در آینده‌ای نه‌چندان دور است.

حبیبی در پایان یادآور شد: برخی‌ها بر این تفکر هستند که کشور با چالش‌های اخیر دچار دگرگونی خواهد شد؛ اما باید بدانند این مهم امکان‌پذیر نیست؛ چراکه مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند و با برگزاری باشکوه جشن انقلاب به دنیا نشان می‌دهند که پای انقلاب ایستاده و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌سازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار