فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ برقرار شده است.
کد خبر: ۶۶۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 07 October 2018

به گزارش تابناک، سردار "منوچهر امان اللهی" در دیدار با رئیس کل دادگستری و مسئولان عالی دستگاه قضائی استان به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: اگر نیمی از تماس های حاصل شده با 110 نیز منجر به عملیات شده باشد، تعداد زیادی از همکاران ما درگیر امنیت بخشی به جامعه شده اند.

وی تصریح کرد: کار پلیس های تخصصی هر کدام به اندازه وزارتخانه ای گستردگی و اهمیت دارد، بگونه ای که اخلال در ایجاد ماموریت های محوله باعث اختلال در کل کارها و بی انضباطی در جامعه می شود.

امان اللهی افزود: مهمترین هدف پلیس مبارزه با امنیت و کشف جرائم در سریعترین زمان ممکن است، کاری که به شهادت اقشار مختلف مردم به خوبی انجام شده است.

رئیس پلیس کرمانشاه گفت: با تلاش مجموعه همکاران در کشفیات جرائم 20 درصد و در دستگیری سارقان 27 درصد در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته ایم.

وی تصریح کرد: همچنین در کشفیات مواد مخدر و دستگیری خرده فروشان نیز رشد خوبی نسبت به سال قبل داشته ایم.

امان اللهی در پایان با قدردانی از همکاری دستگاه قضائی با پلیس، ابراز امیدواری کرد، در سایه این تعامل شاهد افزایش امنیت موجود باشیم.

محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان نیز از نیروی انتظامی به عنوان نهادی مقدس و اثرگذار در جامعه یاد کرد و گفت: امنیت پایدار و مطلوبی که امروز در سطح جامعه شاهد آن هستیم مرهون تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس است.

وی حضور پلیس را بسیار امنیت‌بخش دانست و گفت: نیروی انتظامی نقشی بی بدیل در امنیت آفرینی دارد، کما اینکه زیربنای توسعه هر جامعه ای وجود امنیت است.

عدالتخواه خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه با وجود داشتن بیش از 370 کیلومتر مرز مشترک با عراق و علی رغم همه ناامنی هایی که در این کشور وجود دارد، امنیت مرزها و مناطق مختلف استان هیچگاه تحت تاثیر قرار نگرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خواستار افزایش همدلی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضایی شد و گفت: خوشبختانه این تعامل وجود دارد و در سایه آن شاهد بوده ایم فضا برای مجرمان بسیار ناامن شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار