رییس حوزه هنری خوزستان از اجرای شب موسیقی ایرانی گروه لوتوس به خوانندگی سینا سرلک در سینما اکسین اهواز خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 04 September 2018

حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی با بیان این مطلب گفت: واحد موسیقی حوزه هنری استان در جهت تولید و برنامه‌های فاخر موسیقایی برنامه‌‌ریزی‌های خود را در جهت گسترش فعالیت‌‌های این واحد متمرکز کرده است.

وی توجه به ظرفیت نغمات و موسیقی اقوام ساکن استان، فعال کردن نشست ‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه موسیقی، حمایت از تولید و انتشار آواها و نغمه‌‌های دینی و آیینی را از جمله این فعالیت‌ها دانست و افزود: در همین راستا، سلسله برنامه‌‌ شب‌‌های موسیقی ایرانی، طراحی و در استان خوزستان برپا می‌شود.

طباطبایی با اشاره به این که در گام نخست برای اولین بار از سینا سرلک یکی از خوانندگان به نام کشور با همراهی گروه موسیقی لوتوس برای اجرای موسیقی در خوزستان دعوت‌ شده اضافه کرد: در این شب موسیقی به یاد استاد بهمن علاء‌الدین خواننده بزرگ و فقید موسیقی بختیاری قطعاتی اجرا می‌شود.

وی با بیان این که این مراسم پنج‌شنبه (15 شهریور 97) در 2 سانس 18 و 22 در سینما اکسین اهواز برگزار می‌شود اظهار کرد: علاقه‌‌مندان به حضور در این کنسرت برای اطلاع از چگونگی برگزاری و تهیه بلیط می ‌توانند به سایت WWW.IRANCONSERT.COM مراجعه و یا با شماره تلفن‌‌های 09377559499 و 09197892441 تماس بگیرند.

سینا سرلک، خواننده موسیقی سنتی ایرانی، پیش از این به عنوان خواننده با ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مشایخی، ارکستر ملل به سرپرستی پیمان سلطانی و در چندین قطعه موسیقایی با محسن چاوشی در مجموعه‌ شهرزاد همکاری داشته است.

وی موسیقی را از دوران کودکی زیر نظر پدر و با ملودی‌های محلی بختیاری (موسیقی لری) آغاز کرد و در هفت سالگی در سریال تلویزیونی «شاخه طوبی» ترانه‌‌ای محلی خواند. پس از آن به صورت جدی به فراگیری موسیقی پرداخت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کنسرت موسیقی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار