عارف غلامی که شنیده می شد در تیررس استقلالی ها اما یک منبع آگاه در باشگاه این موضوع را تکذیب اعلام کرد.
کد خبر: ۶۳۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 04 August 2018

به گزارش تابناک : در حالى كه مطرح شده عارف غلامى مدافع تيم اميد در حال مذاكره با مديران باشگاه استقلال است اما با اعلام منابع آگاه اين بازيكن در ليست درخواستى شفر نبوده و مديران استقلال هم بدون خواسته شفر اقدام به جذب هيچ بازيكنى نخواهند كرد.

نيوماير خانه دار مى شود
با توجه به حضور نيوماير در تيم فوتبال استقلال در همين راستا مديران باشگاه درصدد هستند تا به تهيه منزل اين بازيكن در خانه خود مستقر شود.

مذاكراه فتحى و تيام در دبى !
با توجه به عدم حضور تيام در استقلال به همين منظور شنيده مى شود فتحى سرپرست باشگاه در نظر دارد براى مذاكره با اين بازيكن و صحبت روى فسخ قرارداد به دوبى برود تا تكليف اين بازيكن هم مشخص شود.

رقم رضايت نامه تبريزى قسطى پرداخت مى شود
با توجه به انتقال مرتضی تبريزى به تيم فوتبال استقلال در همين راستا استقلالى ها مبلغ رضايت نامه اين بازيكن را به ذوبى ها به صورت اقساط پرداخت مى كنند.

باشگاه استقلال براى رضايت نامه تبريزى بايد رقم يك ميليارد و هشتصد ميليون تومان به ذوب آهن پرداخت كند.

تمرین امروز استقلالی ها تعطیل است
طبق صلاح دید شفر تمرین امروز تیم فوتبال استقلال امروز تعطیل است و آبی پوشان از فردا دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهند کرد .

حضور تبریزی در تمرینات استقلال
طبق هماهنگی های صورت گرفته میان 2 باشگاه استقلال و ذوب آهن قرار است تبریزی بازیکن جدید آبی پوشان با توجه به تعطیلی تمرین امروز استقلالی ها از فردا به تیم جدیدش ملحق شود .

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار