حواشی دیدار ذوب‌آهن و سپاهان/
تابناک: در روزی که قدرت‌الله ایزدی،معروف به «آقا رشید»، بازیگر تلویزیون و تئاتر کشور به ورزشگاه فولادشهر رفت، رشید مظاهری، دروازه‌بان ذوب‌آهن نیمکت‌نشین شد.
کد خبر: ۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶ 20 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

در حال حاضر نزدیک به 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر حضور پیدا کرده‌اند و از نزدیک به تماشای این مسابقه می‌پردازند.

بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با شاخه‌های گل سبز به زمین مسابقه رفتند و برای آغاز مسابقه آماده شده‌اند.

بنری با این عنوان که " با احترام به همدیگر از فوتبال لذت ببرید" به امضای دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن و همچنین و هیئت فوتبال اصفهان رسیده و در ورزشگاه نصب شده است.

قدرت‌الله ایزدی معروف به آقا رشید برای تماشای مسابقه به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بود.

در روزی که قدرت‌الله ایزدی،معروف به "آقا رشید"، بازیگر تلویزیون و تئاتر کشور به ورزشگاه فولادشهر رفت، رشید مظاهری، دروازه‌بان ذوب‌آهن نیمکت‌نشین شد.

سکوهای ورزشگاه به صورت 50- 50 تقسیم شده است اما در حال حاضر تماشاگران سپاهان بیشتر از تماشاگران ذوب‌آهن به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده‌اند.

گاندوی ذوب‌آهن و شیر طلایی سپاهان، دو نماد عروسکی باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن در سکوهای تماشاگران هستند و بازی را تماشا می‌کنند.

با وجود اهمیت این مسابقه، تماشاگران سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان استقبال خوبی از بازی به عمل نیاورده‌اند و سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان هنوز پر نشده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار