شهردار یزد:
شهردار یزد پیاده‌روسازی و آسفالت معابر را یکی از اولویت‌های اجرایی شهرداری یزد عنوان کرد.
کد خبر: ۶۳۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 26 July 2018

، مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه دستگاه شهرداری، دستگاهی اجرایی متفاوت در کشور است، گفت: این دستگاه همه جانبه‌گر و دارای مأموریت‌های متنوع و شبانه‌روزی است که در واقع در این شرایط کنونی بیشترین فشار و سمت‌وسوی مشکلات بر روی این دستگاه واقع شده است.

وی، شهرداری‌ها را اولین خاک‌ریز ارتباط مردمی دانست و افزود: متأسفانه ابزارهای روابط عمومی در شهرداری یزد ضعیف است و در همین راستا بنیه اطلاع‌رسانی در شهرداری یزد بسیار ضعف است؛ چنانچه ممکن است بسیاری از مردم در جریان اقدامات ارزشمند شهرداری یزد نباشند.

شهردار یزد اظهار داشت: اقدامات حوزه زیربنایی استان یزد برای اولین بار این‌گونه صورت گرفته است، چنانچه علیرغم مشکلات اقتصادی بسیار سنگین و زیاد در کشور، با پشتیبانی شورای شهر اسلامی شهر یزد، اقدامات گسترده‌ای در حوزه زیربنایی استان یزد صورت گرفته و طرح‌ها در این راستا متوقف نشده است.

جمالی‌نژاد، پرداختن به بحث پیاده‌روسازی و آسفالت معابر استان یزد را یکی از اولویت‌های اجرایی برای توسعه یزد دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات بهسازی آسفالت کوچه‌های فرعی شهر یزد در حال انجام است و طی دو ماه آینده اقدامات مطلوب و گسترده‌ای در حوزه بازآفرینی شهری انجام می‌شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه بازپیرایی و بازنگری در طراحی فضای سبز پارک‌های یزد در دستور کار شهرداری قرارگرفته است، بیان داشت: نهضت آسفالت منتظر همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان است که هرچه سریع‌تر برنامه‌های حفاری خود را به شهرداری اعلام کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بحث آتش‌نشانی شهر یزد مظلوم واقع‌شده است، تصریح کرد: آماده‌سازی پارک‌های مشخص ویژه اسکان مسافران نوروزی نیز ازجمله برنامه‌های شهرداری یزد است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار