رئیس سازمان جوانان هلال احمر:
رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: طرح دادرس مخفف کلمات دانش آموز آماده در روز های سخت بوده و هرساله در ۸ هزار مدرسه کشور اجرا می شود.
کد خبر: ۶۲۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 01 July 2018

صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: در حال حضر ۱۷ هزار کانون جوانان در سطح کشور مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی افزود: توجه به اینکه اکثر جوانان وقت خود را فضای مجازی می گذرانند در تلاش هستیم تا ارتباطات اهداف و فعالیت های خود را در فضای مجازی نشر داده و اطلاع رسانی کنیم.

صابون چی با اشاره به برنامه های سازمان هلال احمر گفت: کلاس ها،اردو ها،مسابقات ، تفریحات و استفاده از ظرفیت های هنری مانند فیلم، تئاتر و سرود را می توان از جمله برنامه های این سازمان برای جوانان برشمرد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به طرح 6 ساله دادرس گفت: طرح دادرس مخفف کلمات دانش آموز آماده در روز های سخت بوده و هرساله در8 هزار مدرسه کشور اجرا می شود.

وی نیز ادامه داد: طرح دادرس از جمله طرح هایی است که می تواند قابلیت معرفی در سطح بین المللی را نیز داشته باشد.

رییس سازمان جوانان هلال احمر کشور گفت: افرادی که از طرح دادرس حمایت کنند در آینده می توانند در شعب هلال احمر استان ها همکاری کنند.

وی با بیان اینکه باید به استان‌ها فرصت اجرای برنامه‌های ویژه داده شود گفت: ممکن است با بخشنامه پکپارچه و واحد از مرکز، نتیجه خوبی حاصل شود، ولی قطعا از این راه شاهد نتیجه مطلبوب نخواهیم بود.

وی ظرفیت‌های موجود استان‌ها را فرصتی برای ارائه آموزش مناسب عنوان کرد و گفت: استان یزد دارای ظرفیت کویرنوردی و استان مازندران دارای ظرفیت جنگل نوردی می‌باشد که در همین راستا به دنبال این هستیم که در وهله اول ارائه آموزش متناسب با ظرفیت‌های اقلیمی هر استان صورت گیرد.

صابونچی افزود: در سال جاری اردو‌ها براساس اقلیم‌های متفاوت پیش بینی شده است و بازدید از کویر، کوه و جنگل به صورت منطقه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه باید تبدیل کانون دانشجویی به تشکل مورد بررسی قرار گیرد گفت: بر اساس اجلاس هلال احمر، برخی دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های این سازمان در حال اصلاح می‌باشد.

در پایان صابونچی از زحمات صدیقی معاون سابق امور جوانان هلال احمر یزد تشکر و قدرانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار