معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان خبر داد:
تابناک: معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان از توزیع 80 هزار پاکت جمع آوری فطریه در استان خبر داد و گفت: در بهزیستی به سه روش پرداخت نقدی، غیر‌نقدی و خدمات صورت می‌گیرد که در زمینه خدمات نقدی نسبت به سال گذشته شاهد رشد 300 درصدی بوده‌ایم.
کد خبر: ۶۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 15 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، علی‌اصغر شاهزیدی در نشست مطبوعاتی سه شنبه به مناسبت هفته بهزیستی گفت: با توجه به نزدیک بودن عید فطر بیش از 80 هزار پاکت جمع‌آوری فطریه در اصفهان و 24 شهرستان استان توزیع می شود.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان افزود: در راستاي تحقق اهداف سازمان بهزيستي و ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به افراد معلول و اقشار نيازمند و آسيب پذير جامعه،‌ همچنين به لحاظ حمايت خداپسندانه و بعنوان يك تكليف الهي و انساني،‌ سازمان بهزيستي اقدام به جلب و جذب كمكهاي نقدي و غير نقدي از افراد خير و مردم نيكوكار نموده است.

وی ادامه داد: سازمان بهزيستي همواره خود را موظف داشته تا با سازماندهي و ايجاد شرايط ساختاري مناسب،‌ زمينه گسترش و تعميق مشاركت هاي مردم را فراهم سازد به خصوص اینکه جامعه مورد هدف این حوزه کودکان بی‌سرپرست و زنان سرپرست خانوار نیازمند و نیز معلولان، معتادان و آسیب‌دیدگان اجتماعی است که از بهزیستی خدمات دریافت می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان با اشاره به وجود 600 خیریه در استان عنوان کرد: در بهزیستی به سه روش پرداخت نقدی، غیر‌نقدی و خدمات صورت می‌گیرد که در زمینه خدمات نقدی نسبت به سال گذشته شاهد رشد 300 درصدی بوده‌ایم.

شاهزیدی افزود: بسیاری از خیران به صورت غیر‌نقدی و کالا و افرادی به صورت ارائه خدمات تخصصی و رایگان با بهزیستی همکاری دارند به عنوان مثال پزشکان زیادی به بیماران نیازمند بهزیستی به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه کمک می کنند.

وی تاکید کرد: در طرح شکرانه سلامت چهار رقم آخر حقوق کارمندان دولت با رضایت خودشان به بهزیستی تعلق می‌گیرد این مبلغ برای هر شخص مبلغ خاصی نیست اما این مبلغ روی هم در ماه می تواند رقم خوبی برای بهزیستی باشد.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی سامانه صدقات تلفنی و نیز پرداخت صدقات توسط سامانه تلفن همراه هم دارد؛ همچنین تا هفته دولت در شهریور ماه درگاه اینترنتی بهزیستی استان راه‌اندازی می‌شود.

سال گذشته برای بیش از 5 هزار نفر اشتغال ایجاد شد

علی‌اصغر شاه‌زیدی تاکید داشت: 4 هزار و 340 نفر تعهد اشتغال استان در سال گذشته بود که 5 هزار و 285 نفر اشتغال محقق شد و در سال جاری نیز تعهد اشتغال برای 4 هزار و 447 نفر است که تاکنون 759 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: اگر کارفرمایی فرد معلولی را در شغلی به ‌کار‌ گیرد بهزیستی پرداخت 50 درصد از حقوق شخص معلول و 23 درصد از بیمه او را تقبل می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان با اشاره به بخش مسکن معلولان گفت: تفاهم‌نامه‌ای با راه و شهرسازی، بهزیستی و خیران مسکن‌ساز منعقد شده است که به خانواده‌های دارای دو معلول و بالاتر ساکن روستا و نیز خانواده‌های دارای معلول ساکن استان مسکن تعلق بگیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار