فرمانده انتظامی شهرستان بروجن خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از انهدام باند سارقان حرفه‌ای موتورسيکلت در اين شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 22 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- غلامعلی شکری از انهدام باند سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در بروجن خبر داد و اظهار  کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه عده‌ای از سارقان سابقه‌دار اقدام به اوراق موتورسیکلت‌های مسروقه در چاه‌های کشاورزی می‌کنند، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی قرار گرفت. وی افزود: مأموران مشاهده کردند یکی از سارقان با کمک و همدستی مالکان چاه‌های کشاورزی موتورسیکلت‌ها را به سرقت برده و به طرز ماهرانه‌ای قطعات آن‌ها را اوراق می‌کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با انجام اقدامات اطلاعاتی و امکانات فنی موفق شدند، سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی سرکرده این باند را دستگیر کنند.
شکری خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد ولی پس از مواجهه با ادله و مستندات نهایتا لب به سخن گشود و به همدستی سه نفر اعتراف کرد.
وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنان 7 دستگاه موتورسکلت، سه عدد باک بنزین و تعداد زیادی قطعات مختلف موتورسیکلت کشف و متهمان دیگر نیز دستگیر و به همراه متهم اصلی با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار