استاندار چهارمحال و بختیاری تامین کالا‌های اساسی مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: وضعیت کالا‌های اساسی باید به صورت مستمر رصد شود و کالا‌های مورد نیاز مردم باید به وفور در دسترس قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳ 23 April 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری چهارم اردیبهشت‌ماه در نشست تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی و برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالا در کاهش تورم در ایام پایانی سال گذشته موثر بود، اظهار کرد: ایجاد بازارچه‌ها و برگزاری این نمایشگاه‌ها با هدف حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده در سال‌جاری در دستور کار باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در تمامی ۴۳ شهر استان باید بازارچه عرضه محصولات دایر شود، عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا بازارچه‌های عرضه محصولات دائمی شوند، همچنین نمایشگاه‌های فصلی برای عرضه کالا با قیمت مناسب برگزار شود و در این نمایشگاه‌ها باید صنایع‌دستی نیز عرضه شود.

وی تامین کالا‌های اساسی مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: وضعیت کالا‌های اساسی باید به صورت مستمر رصد شود و در صورت کمبود، فوراً این کمبود جبران شود، کالا‌های مورد نیاز مردم باید به وفور در دسترس قرار گیرد، همچنین نظارت جدی برای جلوگیری از احتکار کالا در دستور کار باشد.

حیدری تاکید کرد: اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری نسبت به تامین آرد مورد نیاز روستاییان و عشایر اهتمام بورزد، باتوجه به اینکه بارش‌های بهاره در سال‌جاری مطلوب بود، بنابراین خرید تضمینی گندم از کشاورزان در دستور کار باشد و معوقات کشاورزان به سرعت پرداخت شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید نظارت بر بازار تشدید شود، عنوان کرد: دستگاه‌های مرتبط بر نظارت اگر نیاز به خودرو دارند، سایر دستگاه‌ها خودروی مورد نیاز را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

وی یادآور شد: بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات در حوزه تولید، مسکن، بازار و اصناف توجه ویژه‌ای داشته باشند، مدیرکل اقتصاد و دارایی نیز بر این مسئله نظارت کافی داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خرید و فروش مسکن در طرح نهضت ملی ممنوع و خلاف قانون است، تصریح کرد: باید نظارت کافی بر مشاوران املاک در این حوزه صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار