رئیس هیئت کاراته استان البرز از برگزاری ششمین مسابقات کاراته قهرمانی پیشکسوتان کشور روز جمعه هفته جاری در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 09 May 2018

به گزارش تابناک : محمد اکرمی با اشاره به نایب قهرمانی تیم کاراته سبک شوتکان ریوبوکای بانوان ایران در مسابقات بین‌المللی ارمنستان اظهار داشت: تیم ملی بانوان ایران در این مسابقات با درخشش کاراته کاهای استان البرز مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

رئیس هیئت کاراته استان البرز افزود: در این رقابت‌ها "فهمیه جعفری" مدال طلا کومیته انفرادی و الهه امیری، اعظم انصاری و فهمیه جعفری مدال طلا کاتا تیمی را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه الهه امیری مدال نقره کومیته انفرادی و اعظم انصاری مدال برنز وزن منفی 55  کیلوگرم کاتا انفرادی را به دست آوردند، گفت: رقیه داودی مدال طلا کاتا انفرادی و مدال نقره کاتا تیمی را در این رقابت‌ها به گردن آویخت و فهمیه جعفری در وزن منفی 48 کیلوگرم طلا و الهه امیری در وزن منفی 50 کیلوگرم مدال نقره را به دست آورد.

اکرمی با اشاره به میزبانی‌ استان البرز در مسابقات کاراته کشوری، عنوان کرد: ششمین دوره مسابقات پیشکسوتان کاراته قهرمانی کشور از جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه به میزبانی استان البرز با حضور استان‌های مطرح کشور در ورزش کاراته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات ویژه آقایان است و در مجموعه ورزشی نشاط ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود، اضافه کرد: این رقابت‌ها در رده سنی 30 سال تا مثبت 60 سال توسط انجمن شوتوکان کاراته ایران و همکاری و میزبانی هیئت کاراته استان البرز از روز جمعه آغاز می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار