رئیس اتاق اصناف البرز گفت: اداره اماکن واحدی که حجاب را رعایت نکرده و اقدام به عرضه پوشاک نامتعارف کند بین چهار روز الی یک هفته پلمب خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ 30 April 2024
حجاب اسلامی رعایت نشود، واحد صنفی را «پلمپ» می‌کنیم/ پوشاک نامتعارف از ویترین واحدهای تجاری جمع‌آوری شود
به گزارش «تابناک البرز» محمد دادخواه گفت: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب، پوشاک نامتعارف باید از ویترین واحد‌های صنفی البرز جمع‌آوری شود.
رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به لزوم رعایت حجاب توسط فروشنده‌های صنوف، افزود: نباید هر فروشنده غیر موجهی با لباس مبتذل و کشف حجاب در مغازه‌ها فعالیت داشته باشد.
وی از منع فعالیت واحد‌های عرضه پوشاک نامتعارف خبر داد و اظهار داشت:‌ امیدواریم واحد‌های صنفی با اصناف همکاری کنند تا شاهد تذکر، برخورد و چالش با مغازه‌داران نشویم. 
دادخواه تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف به پاساژ‌ها و مال‌ها مراجعه کرده و تذکرات اولیه را به واحد‌های صنفی می‌دهند و در صورت عدم همکاری، اماکن وارد عمل می‌شود.
این مسئول ادامه داد: اماکن فراجا واحدی که عفاف و حجاب را رعایت نکرده و اقدام به عرضه پوشاک نامتعارف کند بین چهار روز الی یک هفته پلمب خواهد کرد. 
وی با اشاره به اینکه اتاق اصناف دخل و تصرفی در پلمب واحد‌های صنفی ندارد و جایگاه آن نظارتی است، گفت: طرح نور از۲۵ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.
دادخواه به بازرسی از ۱۲ مال اصلی در کرج اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به همکاری مغازه‌داران شرایط نسبت به روز‌های اول اجرای طرح مطلوب‌تر است.
رئیس اتاق اصناف البرز اظهار داشت: لباس‌های نامتعارف به صورت قاچاق وارد استان شده یا در کارگاه‌های زیرزمینی تولید می‌شود در نتیجه باید جمع‌آوری آن در دستور کار قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار