حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت: ۶۷۲ واحد مسکونی احداثی و تعمیری زلزله زده این شهرستان تاکنون برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند که با صاحبان ۴۱۰ واحد عقدقرارداد شده و تسهیلات دریافت کرده اند.
کد خبر: ۵۸۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 12 April 2018

 

حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:۳۸ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و نوسازی واحد‌های خسارت دیده این شهرستان دراثر زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته اختصاص داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: این اعتبارات برای تعمیرات ۸۵ واحد مسکونی روستایی و ۴۷۰ واحد مسکونی شهری آسیب دیده این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان روانسر تصریح کرد: پس از ارزیابی‌های کارشناسان ۶۴۶ واحد به عنوان احداثی نوع یک و دو و ۵۹۰ واحد نیز به عنوان تعمیری نوع‌های یک و دو و سه ارزیابی شده اند.

ویسمرادی اظهار داشت: تاکنون ۶۷۲ احداثی و تعمیری برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند که تاکنون ۴۱۰ واحد عقد قرار داد و تسهیلات دریافت کرده اند.

وی افزود: واحد‌های مسکن مهر ۱۵۰ واحدی شهر روانسر نیز در حال بازسازی هستند وصاحبان ۱۴۶ واحد این مجتمع به بانک‌های عامل معرفی شده اند که۱۳۹ واحد آن با بانک‌های عامل انعقاد قرار داد انجام داده اند و ۵۰ درصد تسهیلات خود را دریافت کرده اند

ویسمرادی ابراز داشت: شهرداری‌ها و بنیاد مسکن در ساخت و ساز‌ها نظارت جدی را داشته باشند و با ناظرانی که در امر نظارت کوتاهی می‌کنند به صورت قانونی برخوردکنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار