استاندار ایلام گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل تونل اربعین ( قلاجه) اختصاص یافته و تا ۳۱ شهریور ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۸۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 05 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در سفر به شهرستان ایوان اظهار داشت: ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل تونل اربعین ( قلاجه) اختصاص یافته و تا ۳۱ شهریور ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار ایلام  با اشاره به این که دولت یازدهم و دوازدهم منشاء خدمات بسیاری از جمله کنترل تورم، آزادسازی معاملات بین المللی، فروش و دریافت پول نفت، رفع تحریم های بیمه ای، ایجاد رابطه معقول با کشورها ، ایجاد آرامش در کشور بوده است، تصریح کرد: در استان ایلام نیز کارهای خوبی انجام شده است ، نفت ، گاز و پتروشیمی ، جاده ها ، و دیگر خدماتی که در استان صورت گیرفته است و ما در تلاش هستیم تا مشکلات مختلف استان را برطرف کنیم.

وی در این دیدار با مردم شهرستان ایوان با اشاره به خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مستضعفین و مسلمین جهان افزود: ما قبل از انقلاب هر گونه فعالیتی اعم از اقتصادی ، سیاسی و انتصاب مدیران باید از ابرقدرتها اجازه می گرفتیم و کوچکترین مبادلات و انتصابات باید با اجازه ابرقدرت ها انجام می شد و حکومت نکبتی که بر ایران حاکم بود که  به لطف خدا و به برکت خون شهدا که قبل، در زمان جنگ تحمیلی و حین انقلاب نثار انقلاب شد و شهدای زیادی تقدیم شد نظام اسلامی ایران به وجود آمد و این خونبهای استفلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

قاسم سلیمانی دشتکی گفت: با تلاش هایی که مسئولان و فرزندان شما مردم انجام شد ما به دنبال جذب اعتبارات بودیم و پایان این سال توانستیم پرداخت های خوبی به پیمانکاران و کارکنان دولت داشته باشیم.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار