فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت : سد میمه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زمینه آبیاری ۶ هزار هکتار از اراضی دیم بخش مرکزی را فراهم می‌کند و در این دولت ۱۹ هزار میلیارد ریال به آن تزریق شد و قرار است در فاصله زمانی شهریور و دی‌ماه سال جاری آبگیری شود.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 01 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ صادقی بیان داشت : طرح راویان پیشرفت، گامی در راستای بازدید مردم و اصحاب رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی از پروژه‌های تکمیل شده و در دست اجرا است و در این طرح با استفاده از راهکارهای مختلف مردم بیشتر با خدمات و اقدامات دولت در شهرستان آشنا می‌شوند.

وی اظهار کرد: در طرح راویان پیشرفت، خدمات دولت با برگزاری اردوها، بازدید از پروژه، برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها، بیان می‌شود.

صادقی ادامه داد : حذف نقاط حادثه خیز در منطقه"سنگر نادر" و روستای "بیشه دراز" و تعریض ۲۴ دهنه پل در مسیر دهلران به مهران در حال اجراست.

وی  با اشاره به اینکه پروژه ان. جی. ال ۳۱۰۰ که خوراک پتروشیمی را تامین می‌کند در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: پروژه تقویت فشار در منطقه "بیات" از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان در حوزه نفت و گاز است

صادقی تاکید کرد : در سال گذشته در بحث ایجاد اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات به متقاضیان توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها اقدامات خوبی صورت گرفت که آمار گویای ایجاد درآمد و شغل برای افراد دریافت کننده تسهیلات است.

فرماندار دهلران خاطرنشان کرد : در زمینه نهضت مسکن ملی به صورت ویلایی شهرستان دهلران با اهدای زمین به متقاضیان و طی کردن مراحل کسب پروانه ساخت از شهرستان‌های پیشتاز استان است به طوری که در حال حاضر زیرساخت‌های نهضت مسکن ملی فراهم شده و در روستاهای این شهرستان، نیز شاهد بهره مندی مردم از مزایای این طرح هستیم./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار