به گزارش تابناک قزوین به نقل از مهرقزوین
قزوین- مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌ها استانداری قزوین گفت: ۴۵ هزار خانوار از خدمات صندوق بیمه روستایی و عشایری در استان برخوردار شده اند.
کد خبر: ۵۸۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 29 March 2018

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین:

قزوین- مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری قزوین گفت: ۴۵ هزار خانوار از خدمات صندوق بیمه روستایی و عشایری در استان برخوردار شده اند.
به گزارش خبرنگار مهر، اکرم نجفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در سالن جلسات هلال‌احمر برگزار شد، اظهار کرد: حرکت در مسیر توسعه روستایی، توزیع ماشین آلات، پوشش اینترنتی از جمله برنامه های پیش بینی شده دفتر امور روستایی استان قزوین است.

وی افزود: ۴۵ هزار خانوار روستایی در قزوین و ۷۰ هزار واحد مسکونی در استان قزوین تحت پوشش بیمه روستایی قرار دارند.

نجفی از افزایش ۳۰ درصدی گردشگران روستایی خبر داد و گفت: ظرفیت های ارزشمندی در روستاها وجود دارد که می تواند در رونق گردشگری موثر باشد که با اقدامات انجام شده در این راستا شاهد افزایش ۱۹ درصدی اقامت در روستاهای استان بوده ایم.

 

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری قزوین بیان کرد: همچنین به منظور رفاه حال گردشگران روستایی ۲۰۰ تخت گردشگری به مراکز بوم گردی و اقامتی اضافه شد تا پاسخگوی نیازها باشد.

وی با اشاره به امضای پیش نویس تفاهم‌نامه تبدیل «دهیار به نیروی امدادگر در روستاها» گفت: خوشبختانه شاهد هم افزایی بیشتر دستگاه های اجرایی در این دولت هستیم که در این زمینه با جمعیت هلال احمر تفاهم نامه ای برای همکاری بیشتر در حوادث غیرمترقبه امضا کرده ایم و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت دهیاران برای فعالیتهای امدادی بیشتر استفاده کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار